Skål fra campen!

Nå sitter vi på campen og driter i verden, bare koser oss. Her er det blå himmel og rødt i glasset, nei eg skal jo egentlig ikke drikke rødvin, men nå har eg mageknip fra før av og da driter eg i det. Vi koser oss bare, enkelt og greit. 

Jonny koser seg alltid på camp!

Dagen i går gikk med til avslapping. Mamma lagde lapskaus til oss, og etterpå gikk vi bort til Nina og Jonny for å ta en dram med de. Der var det jo flere folk, så det ble nok så trivelig og livlig. Doc gikk først og la seg, så gikk fattern, og når eg trodde det var langt på natt fant eg senga. Det var visst ikke mer enn 23 da eg lå i senga, og like etter hørte eg at muttern gikk i bobilen. Så vi er friske og opplagte i dag, verre med resten av gjengen som satt igjen her. 

I dag var vi i fin form når vi sto opp, bare litt trøtt på grunn av halvdårlig søvn. Vi har stort sett slappa av og kosa oss, og det har vært blå himmel i hele dag. Skikkelig herlig. Lunsjen ble ost og kjeks utenfor bobilen til muttern og fattern, noe som var veldig godt. Og etterpå skulle Doc snekre litt her, mens eg, muttern og fattern tok med Tassen på rundtur på campen. Måtte jo vise foreldra mine at eg har funnet sjø på Østlandet, og det er jo helt idyllisk her. 

Etter litt mer avslapping satte vi oss bort til Nina og Jonny, det ble forresten pølser til middag hos en annen nabo. Men her hos Nina og Jonny holder vi jo for så vidt liv i leiren og har det veldig gøy, vi har jo så klart mye å le av. Doc og Jonny er jo et kapittel for seg selv, bare vent til Charterfeber, så får dere se hva vi snakker om. Det har ikke blitt revansj i yatzy her enda, men man vet jo aldri hva kvelden bringer. Skål godtfolk, nyt livet, det er derfor vi lever!

 

 

2 thoughts on “Skål fra campen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top