Enkle men gode skjønnhetstips

 

Mange har lurt på dette med skjønnhetsprodukter og hva vi egentlig bruker av sånt. Vi har jo flere ganger lagt ut tulleinnlegg og sminkevideoer uten sminke, men nå tenkte eg å altså ta dette litt seriøst. Det er jo sjelden eg sminker meg, og når eg gjør det går eg for en naturlig look. Ellers er det jo andre produkter vi faktisk bruker. Fuktighetskrem, såper og sjampo, godlukt, deo, ting i håret. Nå skal dere faktisk få et innblikk i nettopp dette, hva vi bruker og hvorfor. 

Grunnen til at eg går for en naturlig look er ikke fordi eg ikke kan noe annet, men fordi eg ikke gidder gjøre meg til noe eg ikke er. Hvorfor sminke på seg høyere kinnbein og smalere nese når de fleste vet man ikke ser sånn ut? Synes det er hyggelig når venner kjenner meg igjen både med og uten sminke eg, og så slipper jo Doc å bli skremt ihjel da. 

Det vi bruker daglig er jo ganske enkelt. Deo er faktisk det eneste eg absolutt må bruke daglig, men bruker parfyme når eg skal på alt annet enn jobb. Doc bruker litt mer, han må jo i tillegg sørge for at kammen ikke ligger feil, og så er han mye flinkere enn meg til å smøre seg i bodylotion. Ellers går det jo stort sett i Fudge Shampoo og Conditioner for å unngå gulskjær i håret mitt, mens eg kjøper Sunsilk til Doc fordi den lukter godteri. 

Parfymen min Viktor & Rolf Flowerbomb er eneste som ikke lukter kattepiss på meg, med en lett og frisk lukt. Den kan du kjøpe HER 

Fudge shampoo og conditioner er jo utsolgt der eg pleier kjøpe det, men er på tilbud HER nå!

 

Til bryllupet vårt sminka eg faktisk meg selv, men nå er det så lenge siden eg kjøpte ny sminke at eg ikke husker hvor det er kjøpt. Dere får se om dere kjenner igjen noe på bildet. Starter med en Foundation som eg smører tynt utover trynet, viktig å jevne ut evt skille rundt kjeve og hårfeste! Så litt consealer der det måtte behøves, ringer under øyner og evt kviser. På huden avslutter eg med et tynt tynt lag solpudder. 

Over øynene har eg lys øyenskygge på nesten hele øyelokket, og litt mørkere ytterst. Ei tynn stripe eyeliner (det som vi før kalla kajal vettu), med en kajal eg fant etter et Halloweenparty her. Aner ikke hvem sin det er, men den gjør nytta si. Og til slutt maskara, må bruke to, for den ene har rett konsistens og den andre har rett børste. Øyenbryn tegner eg bare lett med mørk øyenskygge, for det skal faktisk se ut som øyenbryn, ikke sprittusj. På truten bruker eg helt lys rosa naturlig leppestift. 

Så nå har dere alle våre hemmelige skjønnhetstips, da mangler det vel bare å dele min favorittjuvel, den er kjøpt av Smykkedama Marianne Vik. 

 

 

Insta

Facebook

Snap 

 

 

2 thoughts on “Enkle men gode skjønnhetstips

  1. Jeg liker også best natur look..Vi behøver ikke gjøre oss annerledes en vi er…bare friske opp litt…Jeg har aldri brukt annet av kremer en fuktighet til ansiktet….klarer ikke brunkrem og fondaisjon eller hva det heter…hihih….Syns du ser natur og flott ut!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top