Holmgang: Doc vs Dask

Nei det er ikke alt vi er enige i, så her diskuterer vi litt åpenlyst om det vi har på hjerte i dag:

Da var man der igjen at det norske folket blir tatt på senga igjen av minus grader. Det er uffing og brrrring i det uendelige over minus grader og gruing om det som kommer rett rundt hjørnet, men da kan jeg fortelle dere att dette kommer hvert år, like sikkert som att våren også kommer tilbake om få måneder. Kan også fortelle dere att dette går jeg å gruer meg til hele sommern jeg he he, så for min del blir ikke overgangen så ille da jeg har forbredt meg i 5-6 måneder allerede. Så neste år gjør som meg å begynn allerede i april å grue deg til høst og vinter, så kommer det ikke like brått på. Han en flott høst og vinter kjør pent og så skal du se du er litt mere forbredt neste høst. PS start tidlig med å grue deg 😉 

-Doc 

Ja Doc, eg er enig i det at vår og sommer er de fineste årstidene, og at høsten kan være kald, tung og mørk. Og ja, du lyger ikke, du går halve året og nærmest sutrer om at høsten er like rundt hjørnet, så eg og er jo bra forberedt når det skjer. Likevel er eg en av dem som kan finne på å legge ut bilde av hvor synd det er i meg som må ut i kulda. For uansett hvor mye du har forberedt meg på dette, med evig mas om «snart brunt på jorde» og «nei nå er det bare tre måneder igjen til dem tresker», så er det like stort sjokk å åpne ytterdøra mot de første minusgradene hver høst. Det kan jo være et menneske ett eller annet sted på fb, snap eller insta, som enda ikke har fått med seg at det er minusgrader. Da er det vår borgerplikt å informere disse stakkars menneskene om det. Så folkens, selv om Doc ikke er i sjokk, det ble plutselig kaldt i år også, som vanlig!

-Dask

Hvem er du enig med? Kom gjerne med din mening!

 

 

Insta

facebook 

snap

8 thoughts on “Holmgang: Doc vs Dask

  1. Holder med Dask nå 🙂 For min del er det nesten samme hvordan årstid vi har 🙂 Kose seg klarer man åkke som 🙂

  2. Altså jeg holder med Dask her jeg altså, får like sjokk hver høst jeg! «Skjedde med sommeren liksom» , samme regla hvert år 😳🤔🙈

  3. Herlig innlegg! Ja jeg vet jo at det kommer..men det kommer like overaskende hvert år…;-) Men akkurat i år er det helt greit at høsten og vinteren kommer…for vi har hatt så fin sommer! Men jeg er nok som Dask…må informere alle om at NÅ er det kaldt, eller nå kom snøen…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top