Gærninger på roadtrip!

Det er igjen tid for det årlige «takk for sommeren»-krabbelaget på Vestlandet, hvor mine foreldre inviterer en fin gjeng til morsomt lag og god mat. Dette har blitt en tradisjon nå etter flere år, og vi gleder oss hvert år. Det var faktisk på krabbelaget for to år siden at Doc først turte å spise majones, og han likte det faktisk! 

Nå er vi da endelig på vei over igjen, og denne gang har vi med Nina og Jonny i bilen. Det er jo dem vi var i syden med på innspillings av charterfeber, så vi vet jo aldri hva som skjer! Tassen og bagasjen er bakerst, Nina og meg i baksetet, Jonny i passasjersete og Doc bak rattet. Tror ikke det blir noen omrokkeringer her på turen da Doc er livredd for å sitte på. Vi har alt hatt første pitstop, både bilen, Nina og meg måtte ha  påfyll av energi, men nå er vi for så vidt i rute. 

Nina og Jonny har gleda seg sånn til denne turen, at han har fått trekanta hode, og hun har fått kløft i haka i natt! Er visst spennende med roadtrip for disse to. – Noresund, er ikke det i Sverige? Smeller det fra en kant, mens Doc ivrig fløyter på en dresskledd mann som står og pisser i grøfta. Selv tenker eg at dette kan bli en interessant tur, og siden både Nina og eg har tatt med ekstra askebeger til baksetet, tar eg meg en blås nå. 

Nå har vi forresten hatt en til pitstop, kara skulle pisse. Eneste som faktisk fikk tømt blæra var Tassen, for like før oss kom et busslass med nyrike kinesere. Den køen gadd ikke kara stille seg i. Vi ruller videre! Resten av turen kan dere følge på andre sosiale media, der deler vi flittig fremover.

Bilde som kanskje ikke skulle vært på bloggen, Jonny var fotograf..

Insta

facebook

snap

 

 

5 thoughts on “Gærninger på roadtrip!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top