Vennejulebord

Steike så sliten eg vi er i dag da! Vi har kommet oss gjennom årets første julebord, denne gang i form av vennejulebord hos Nina og Jonny som var med på charterfeber. Vi var ti mennesker der, en veldig fin og artig gjeng. Nå var det jo noen uker siden sist fest, og når det var på en fredag nå har vi jo en ekstra dag å komme oss på. 

Nina og Jonny er fantastiske verter. Bordet var nydelig dekka med greiner av gran og kongler, et søtt juleservise og glass i flere størrelser. De serverte ei perfekt ribbe med masse godt tilbehør, og sto for øl og vin til maten. Vi spiste oss god og mette, mens praten gikk lett rundt bordet. Og etter middagen ble det litt prosecco og Einar Rose så klart, det er visst bra greier i følge Doc og Jonny, de har nå en uoffisiell fanklubb også. 

Vert og vertinnegaver ble hver sin kledelige t-skjorte!

Festlighetene fortsatte utover kvelden og natta, og siden vi skulle overnatte der hadde jo eg med klesbytte. Da eg tok på meg joggebuksa mi, som tilfeldigvis er kjøpt på Brann stadion ble det liv gitt. Alle de andre på julebordet er jo så klart Engasupportere, og dermed ble neste sang på popanlegget Vålerenga Kirke. Eg venta tålmodig til den var ferdig, så satte eg i gang med Nystemten for full hals. Ikke fullt så populært der, men det ble delvis godtatt siden eg var aleine om å heie på Brann. 

Nå ligger vi som noen slakt på sofaen, litt sånn typisk dagen derpå. Eg var ikke så flink å takke nei til sterke saker, så det må eg kjenne på i dag. Ellers har vi det topp. Svigers kom innom med Tassen i sta også, så nå er jo flokken komplett. Her blir det julebrus og popcorn ut kvelden, vi tales ved!

(Ikke glem at vi snart har månedens spørsmål og svar, bare spør om alt du måtte lure på. Det kan spørres på alle våre sosiale medier i tillegg til kommentarfeltet på bloggen) 

Ligger også en del på snapstory og instastory 

 

8 thoughts on “Vennejulebord

  1. Koselig med fest..men ish for en dag der på…Den liker ikke jeg..så derfor drikker jeg ikke så ofte lengre….Håper du kommer deg, og får en rolig og god dag i morgen!

  2. God kveld!
    Nystemten ruuuler 😁😁⚽️😎
    Men du – kor mye vindusspylervæske når eg vasker vindu? Reint liksom? Tenker på stakkars gamle maling rundt rutene 😂

  3. BeBBeB: Haha! Bare tøm spylervæska oppi ei sprayflaske, så sprayer du på ruta og vasker med papir. Har ikke gått ut over malinga her 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top