Dette var virkelig på tide!

Reklame | annonselenker Bangerhead

Alle har vel nå fått med seg at Doc og Dask er de minst jålete i hele bloggverden, vi er nok ikke de som sjekker om hår og sminke ligger riktig for å hente posten. Før helga gikk eg gjennom sminkepungen for å se hvordan det sto til. Vi skulle jo på vennejulebord, og sminkepungen min har bokstavlig talt tørka ut. Ja så sjelden brukes den! Så eg satte i gang og bestilte det eg trengte, og ja, pluss masse annet som vi egentlig bare hadde lyst på. 

Sjampoen er på tilbud HER

Clarins maskara for både korte og lange vipper, også på tilbud HER

Biotherm hudkrem for kombinert hud HER

Rød neglelakk er utsolgt, men det er 50% på alle andre farger fra OPI HER 

15 % rabatt på American crew hårvoks HER 

Må være rask, for IsaDora øyenskyggepaletter begynner å bli utsolgt HER 

Du ser jo her at det var på tide..?

Klikk på video under her og se mer om alt vi kjøpte, og hvordan Dask faktisk legger sminke til julebord!

 

 

#sminke #clarins #americancrew #biotherm #kosmetikk

10 thoughts on “Dette var virkelig på tide!

  1. Sminke hva er det, det er noe jeg aldri har brukt så da er dere vel ikke alene om å ikke være så veldig forfengelig i denne bloggverdenen.
    Jeg er i allefall ikke forfengelig i det hele tatt.
    Men du dere har en utrolig fin blogg så nå veit dere det.
    Ønsker dere en kjempe fin og god mandagskveld.
    Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

  2. Hadde nok vært lurt å bytte ut alt her også…Er nok gått ut på dato for leeeenge siden..hihi..men nei…så sjeldent denne kroppen får noe pleie…så det får holde…hihih..

  3. Aud: Liker å freshe meg om eg skal noe “fint”, men synes poenget med å pynte seg forsvinner litt om man gjør det for ofte 🙂

  4. Toini: Hehe, ja den dagkremen gjorde faktisk underverker bare kort tid etter eg smurte meg i sta.. Har begynt å få så tørr hud at det klør, og det tok ikke mer enn en time før kløen slutta helt, og huden ser mye bedre ut 🙂 Det hadde eg nok godt av 😉

  5. Ja jeg liker det jeg også, men jeg får aldri den anledningen å freshe meg opp når jeg skal noe fint som du sa. For jeg er aldri buden på noe som jeg trenger å pynte meg .
    Men de fleste bloggere på toppnivå pynter seg jo bare for å gå ut med hunden på tur, da forsvinner jo litt av poenget med å pynte seg ja. Forstår hva du mener jeg er jo ikke så dum heller.

  6. Aud: Hva med å ta initiativ og invitere til en gallakveld da? Eller bare å ta en tur på byen en kveld? 🙂 Er jo kanskje ikke alle som liker det heller da 🙂

  7. Herlig. Første jeg noen sinne har sett som legger øyenskygge med fingeren.😂 Sminken min bortsett fra maskara og eyeliner er vel omtrent 20 år gammelt, så det sier jo noe om hvor ofte jeg har noe på øyelokkene.😂
    Tenk at du er heldig som er så naturlig pen. Da er ikke sminke nødvendig annet enn til spesielle anledninger. 🙂
    Deilig med skikkelige produkter da, og kremen er i en klasse for seg.
    Koselig med videoblogg.

  8. Naturlig pene har ikke behov for sminke . Mange nå i dag bruker 20kg sminke og det blir ikke fint . Lite og naturlig sminke er finest

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top