Vlog: Rett fra narkose!

 

Lekker bukse?

I går var det jo endelig tid for en ny undersøkelse på Ahus, det skulle da være gastroskopi og koloskopi i narkose. Dette fordi det tidligere har oppstått komplikasjoner ved gastroskopi, så det er ikke mulig å utføre i våken tilstand selv med all verdens dop. Etter denne undersøkelsen ble det hastetime på røntgen, enda en runde med blodprøver, og satt på midlertidig medisin umiddelbart fordi eg visst nok var for dårlig til å vente i 14 dager på biologisk medisin. Men eg klarte da i dag å filme meg selv under oppvåkningen. Snurr film og se Dask godt rusa på Ahus:

 

#gastroskopi #koloskopi #sykehus #ahus #narkose

10 thoughts on “Vlog: Rett fra narkose!

  1. Ble sittende å humre her, for neste video som starta var Fleksnes fataliteter… 😛
    Håper ting går bra og at de har fått det de trenger for en stund framover.
    Klem sendes din vei. 🙂

  2. Morsom film , du virket mer (ruset av narkosen ) enn det jeg pleier når jeg har fått narkose . Fikk skikkelig dose du tror jeg . Jeg pleier ikke reagere så mye på narkose , oppe å går nesten rett etterpå selv om de vil jeg skal hvile litt . Hvordan biologisk medisin skal du få begynne på ? Jeg håper virkelig det vil hjelpe deg 😊 lykke til

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top