VIL HA DERES MENING PÅ MIN FØRSTE VIDEOBLOGG

Måtte prøve dette fenomenet å filme seg selv i bilen. Ser jo titt og ofte ar folk legger ut video av dem selv som prater i bilen, så hvorfor ikke? Og så er det jo enklere for dem som ikke gidder å lese. Ja eg ser eg har filma i feil retning, det beklager eg 😛

Jaja dere får se videoen og gjerne gi tilbakemeldinger 😊

 

Linker til det eg skravler om i videoen:
Ukas parodi

Hilljacks

Meldinger fra rare mannfolk

Doc og Dask på fb

Bikkja vår Tassen

Bloggen Doc og Dask

 

#videoblogg #konkuranser #video #youtube

18 thoughts on “VIL HA DERES MENING PÅ MIN FØRSTE VIDEOBLOGG

  1. Fra ei Hilljacks fan til ei anna😀
    Det var kult det da Dask, det syntes ikke at du følte det klæint. Jeg trur det blir morro å kunne følge dere på denne måten.
    Gleder meg til følge med i neste episode🌻

  2. Dritbra😘 Jeg så den svarte sauen, koselig det. Sabla hvite tenner har du også! Jeg vil gjerne vinne en klem btw!!! 😇

  3. Så moro ☺ vil gjerne ha en klem altså☺ lenge siden nå ☺☺ ellers må jeg si at guuuuud så godt å slippe rosa blogger 😅😅 Vær dere selv ❤ stor klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top