Lei av dårlige parkeringer? Denne tar kaka!

IDIOTPARKERINGEN  

Da eg reiste fra jobben i dag, sulten og sliten, stakk eg innom posten for å hente noe eg hadde glemt eg hadde bestilt. Ja med eBay tilgjengelig 24/7 skjer av og til det. Det var i allefall et underskjørt til mine viktorianske kjoler, et sånt med tre ringer som gjør skjørtet bredt. Nok om det. Da eg kom ut på parkeringen igjen, hadde en lur mann kommet på den geniale ideen å stille seg på tvers mellom de oppmerka radene. Han skulle nok bare kaste noe i konteinerne der, men ble så stående og prate med noen. Ja eg fikk med meg det hele, for selvsagt sto han rett fremfor bilen min. 


 

Det ble jo litt kork, så luringen strakte armen så høyt han kunne for å vise fingern til alle som prøvde å komme forbi, sto sånn ei lita stund med langfingeren som det høyeste punktet. Det skal nevnes at det var nok av ledige parkeringsplasser. Han valgte likevel å være midtpunkt. Vel vel, mange kokte av sinne, og noen viste finger tilbake, uten at det så ut til å ha noe hensikt. Etter 5-10 min, når de fleste hadde kommet seg forbi, var det min tur. 

 

Eg kjørte den ustoppelige trofaste Cherokee’n vår, sheriff bilen. Det er jo en gammel, men morsom sak med skikkelige sheriff dekaler etter Texas sin mal, og blå og rød saftblander øverst. Da dette er en bil som vekker oppsikt både av utseende og lyd, jada 4 liters sekser på rekke og halvdårlig potte, så snudde fyren seg for å se på. Eg tenkte jo mitt og var provosert av dette intelligente påfunnet, så eg kjørte litt ekstra frem før eg måtte svinge. 

Skal si eieren av den smarte parkerte bilen sperra opp øynene når sheriff Dask viste null hensyn. Så at eg kom til å klare svingen med noen cm margin, la så full sving og litt mer gass enn nødvendig. Så med ett ut som om denne mannen skjønte hvor idiotisk han i heletatt hadde vært. Vurderte å gi han en kondom og si han for Guds skyld ikke måtte reproduseres, men dattera sto like ved, så det var nok alt for seint. Vel vel, en stk idiot ble i allefall skremt nok til å tenke litt på lakken…  

 

1-0 til Dask!

Vel hjemme, fått ut litt aggresjon med det foreløpig lite omtalte prosjektet vårt i hagen, og en bedre middag, bestående av diverse ostesmørbrød laget av Doc, så er humøret på plass igjen. Nå venter sofasliting, bikkjekos, og litt TV glaning før senga innhenter meg. Ha en strålende aften folkens 🙂

 

 

Bloggen vår

#aggresjon #bil #parkering #sheriff #hage 

7 thoughts on “Lei av dårlige parkeringer? Denne tar kaka!

  1. Arbeidskar: Hehe ja, men eg hadde vel fått dritten, ikke helt bra å kjøre på en parkert bil :-p Hehe. Så du holder deg på Kløfta?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top