Pause fra hverdagen…

I disse tider er det jobb og oppussing som er i vinden her hos oss, og da med denne mageknipen i tillegg trenger eg bittelitt “meg-tid”. Så meg og naboen har meldt oss på introkurs i pole dance! Joda vi var på gratis prøvetime for ei stund siden, og det ga mersmak. 

Etter jobb i dag skal eg derfor bare ha noe lett fordøyelig til middag, så minsker eg mageknipen på kvelden. Så blir det å gå en liten tur med Tassen bare for å bevege meg litt, før eg må bytte klær og gjøre meg klar. På pole dance kan man ikke stille opp i joggis og t-skjorte, for her trengs hud for å få grep. Dermed må  eg pent ta å leite frem en singlet og treningstights, som ikke har sett dagslys på et halvt år, og en treningsshorts eg kjøpte til gratistimen. 

Her får vi virkelig brynt oss på både styrke og vilje, for man må tåle litt smerter for å mestre øvelsene. Vi får lære en del posisjoner ved stanga først, og når de sitter får vi prøve å sette sammen flere posisjoner. Til slutt når vi får taket på det, får vi prøve oss på en liten dans kanskje. Ser ikke for meg at eg blir så elegant etter disse fire ukene, men med litt egentrening og kanskje flere timer etterpå kan eg kanskje bli flink. 

Dette er et kurs som varer i fire uker, da hver tirsdag. Hvem som helst kan melde seg på, det er ingen spesielle kriterier. Mer info finner du på UNICORN POLE STUDIO, så ta gjerne en titt der. 

Men først; nå er det lunsj på jobben. Vi blogges!

#pause #poledance #polefitness #fitness #trening #dans #kurs

2 thoughts on “Pause fra hverdagen…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top