Endelig klart for hjemmetrening!

 

Somlehue meg kjøpte stang for noen uker siden. I dag fikk eg den opp! Måtte jo riktig nok lese bruksanvisningen ca 18 ganger, og så på 4-5 YouTube videoer om hvordan installere X-pole. Etter litt banning, noen klemskader, hodekløing, kom Doc opp for å se hvordan det gikk til. Da satt eg fortsatt på gulvet med stanga i 10-12 deler, han rista på hode og rusla tilbake til stua. 

Etter ei stund gikk det opp et lys for meg, fikk satt sammen stanga i en fei! Men til min fortvilelse oppdaga vi at laveste nivå på stanga ble nøyaktig det samme som takhøyden oppe, dette skulle bli en utfordring. Doc hjalp meg med “rå muskelkraft” og vi fikk den i vater, da var det bare å stramme til her og der, og stanga var klar. 

Måtte jo teste den, så eg flekte av meg klærne så bare trusa og bh var igjen. Prøvde forsiktig noen løft først, så noen spins, før eg skrudde opp spin funksjonen og testa klatring mens stanga snurra. Kom også på at eg har noen ekstremt høye hvite sko med lateks overflate, og de går til midt på låret. Måtte jo også prøve med disse, og det var suksess! Fikk godt grep med de, og unngikk jaggu brannsår. Med de kan eg øve på mye mer, perfeksjonere moves og spins mens stanga snurrer. Her blir det mye trening fremover!

 

 

 

 

 

#poledance #polefitness #dans #heels #støvletter #lateks #stang 

4 thoughts on “Endelig klart for hjemmetrening!

  1. Hei,
    jeg har noen spørsmål, som jeg lurte på, om dere kunne svare på.
    Min farfar Øivind Olsen, drev firmaet Strømm Trevareindustri, på 60/70/80-tallet.
    Min far Arne Mogan Olsen, ville heller drive vannseng-butikk, i Drammen, sammen med sin nye familie, (Haldis Humblen & Co.).
    Og min far og hans yngre bror Håkon, solgte verkstedet.
    Og min fars yngste bror Runar, solgte huset, (Roksvold), som hørte til.
    (Enda jeg hadde bruksretten, til dette huset, mener jeg).
    Og min farfar, hadde noen slags rettigheter, til å produsere elementer, for Jensen Møbler sine madrasser.
    (Jensen Møbler holdt først til i Svelvik sentrum, nesten en min, nord for Roksvold/Sand.
    Men de flytta på begynnelsen/midten av 80-tallet, til en nabo-tomt, til Roksvold, på Sand).
    Men min far ville ikke være avhengig, av Jensen.
    (Noe sånt).
    Og det som har skjedd, var at Jensen så plagde min farmor Ågot, (som ble boende på Roksvold, i mange år, etter at min farfar døde), med en alarm, som ofte startet om natta, og som ingen slo av.
    Og Jensen har også siden ‘breia’ seg, på nabo-tomtene, (som min farmor sa, at jeg kunne leke på, som barn, dette var et jorde, og som vi så på, og brukte, som vårt, da).
    Og da jeg jobba, for Norsk Hageselskap, så kjøpte de ‘plutselig’ en Jensen-madrass, i 1990.
    Så jeg lurer på om Jensen har tulla med meg og, (og ikke bare med min farmor Ågot).
    (Han har jo tulla, for jeg fikk jo sjokk, da jeg så, at han hadde bygget, på jordet ‘mitt’ der, som jeg leika på, som barn.
    Dette så jeg, på Goole Maps, mens jeg bodde, i England).
    Hvordan skal jeg gå fram, hvis jeg ønsker å finne ut, om jeg har rettigheter, når det gjelder, å produsere disse elementene, og også rettigheter til disse nevnte bygningene og eiendommene?
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top