BRANNSÅR PÅ UBEKVEMME STEDER

Fyrverkeri og fiseringer 💥

Som overskriften sier så er det en meget dårlig kombinasjon, noe undertegnene kan skrive under på 😉 

Det var en tidlig vårdag at jeg fikk en god ide om å prøve akkurat det. Etter litt over moderate mengder med Jack daniels så satte jeg ide’n ut i virkelighet. Satte en sånn hyler godt til rette mellom rævballene og fikk en hjelpsom kompis til å fyre lunta. I det jeg hørte lunta fyre, og et brøkdels av ett sekund senere skjønte jeg att det ikke var en hyler, men det som blir kalt spinner og jeg skal si deg panikken kom fort i det jeg da med begge hender prøvde panisk og å få fjerna den. Noe som resulterte i 2. grads brannsår på henda og 3. grads brannsår direkte i fiseringen. – ja fiseringen. 


 

Skal si det svei både her og der. Turen gikk videre til sykehuset i hoi og hast for å få tatt en titt på ringen og henda. Det endte med latter på de som tok meg i mot der, som i og for seg var fortjent he he. Etter behandling der gikk turen hjem med sinnsvake smerter, og beskjed om å kontakte hjemmesykepleien for å få skift rundt ringen etter hvert ett do besøk, noe som jeg virkelig ikke så frem i mot. Politiet kom siden de hadde fått melding om skyting i området. De kom med hjelmer og skjold og væpnet opp til tenna og når de oppdaget at det ikke var skyting men fyrverkeri så spurte de: Hvem er skyld i dette? Jeg som da var kommet tilbake fra legevakta strakk armene i været, som da var to bandasjerte klubber og sa: Det vakke meg. 🙂 Selv den politimannen som var litt tøff i trynet hadde da problemer med å holde latteren tilbake.


 

Det to første dagene unnlot jeg å innta fast føde for å prøve å unngå det uunngåelige, men dagen måtte jo komme da fast føde måtte inntas og med min faste vømmelmage gikk det ikke lang tid før panikken igjen kom, og skåla måtte inntas med en brennende svie. Tanken om å måtte ringe hjemmesykepleien for hjelp til skift gjorde meg nervøs og lettere redd. Telefonen ble tatt og få minutter senere sto det to unge jenter på trappa og skulle hjelpe. Dem hadde hørt om ett brann sår, men tydeligvis ikke helt hvor det var brent. Så da kjente jeg tryne vart lettere rødt og jeg kunne se ett snev av usikkerhet hos jentene, mens jeg la meg på magen med brann såret i været og med stammende stemme måtte forklare hva jeg hadde gjort og for en idiot jeg var. Jentene lo litt og gikk til verks med godt mot og fikk fiksa baken uten større problem. 

Dette pågikk i noen uker til ringen til slutt hadde grodd sånn nogenlunde tilbake til normalen. I dag funker ringen ganske så bra igjen. 

Så moralen her er å sjekke fyrverkeriet før du setter det på plass mellom skinkene, så du ikke tar feil av hyler og spinner. 

 

GOD PÅSKE 

🐥DOC

16 thoughts on “BRANNSÅR PÅ UBEKVEMME STEDER

  1. Skal man si til dette her a? “Keep up the good work” passer heller dårlig.. Men kanskje “What a dumbass” kunne fungert?
    Uansett, lykke til med rektum, også håper jeg du tenker deg om et par ganger ekstra før du “suger” Jack til han kommer én gang til!
    (lattersmilefjes)

  2. Ja, er tydelig det! Bare pass så ikke du svir av hele fordøyelsesystemet neste gang da! Lykke til, tror du trenger det! (blunkesmilefjes) God påske!

  3. Huff 😰 Det må ha vært noen grusomme uker , jaggu godt en ikke gjør sånt mer enn en gang og at fiseringen er operativ igjen !
    God påske til dere begge og pass deg for Jack 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top