Doc’s bursdag; doesi – dikt fra do

Tror eg har nevnt det en eller anna gang før at eg er en doet, eg skriver doesi. Det vil si at eg har en tendens til å bli kreativ når eg sitter på do, så da blir det poesi fra do – doesi. I natt ble det musikk og dans i seine nattetimer, og Doc fyller jo år, men nekta plent å ta imot gratulasjoner. Han skulle jammen ikke stjele oppmerksomheten fra innflytningsfesten. 

Det resulterte i at eg, i løpet av tre tiden i natt, fant portapottien og skreiv et dikt til Doc, uten å helt huske dette selv 😂 Så folkens, her kommer diktet!

 

Jaggu fyller du år

Og likevel har alt ditt hår

Den beste for meg du er

Selv om noen kan mene du er sær

Din beste alder du straks når

 

Bursdag for min elskede Doc

Av deg får eg aldri nok

Nå skal vi deg hylle

Når du ditt år skal fylle

Nærmer deg alder for stokk

 

Men eg vil alltid elske deg

Du vil alltid være perfekt for meg

Års abonnement på Donald blad som presang

Da blir feiringa garantert lang

Og vi kan sammen på livet sette preg

 

Du er den beste som finnes

Eg vil med deg for alltid bindes

Selv om det av og til er hardt

Rundt deg er det alltid fart

Og når vi blir gamle har vi mye å minnes

 

 

#dikt #poesi #portapotti

 

6 thoughts on “Doc’s bursdag; doesi – dikt fra do

  1. Kjempe fint dikt 😀 Du e kjempe flink ,mye kreativitet man kan gjøre også på do 😂😀👍

  2. Heldig du er som har fred og ro til sånt på do😂😰 Flink er’uå🌻
    Har et slep 4-beinte med tennisball som skal aktiviseres jeg.🐾😖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top