Nå kan du sende Doc og Dask til Texas!

Fra sist tur i 2015

Jøss, nå havna vi plutselig på bloggtoppen her, altså blant de 20 mest leste i går. Har vært innom den toppen der et par ganger før, men for å tjene penger på dette, må man ligge på topp 20 i en mnd. Det er tre kjente tema blant de som vanligvis ligger på bloggtoppen, så at vi har havna der uten å være innom disse er jo litt kult. 

De vanligste temaene for bloggere på denne toppen er jo overhode ikke interessante for oss, vi skriver jo bare om oss selv og de små gleder i hverdagen. Av og til litt meningsytringer og morsomme ting også. 

Når du går inn på bloggene til de mest leste vil du se at mye handler om utseende, hvordan de legger sminke, hvor de shopper, hvor det er tilbud på sminke og diverse. Enkelte her har nok et svært budsjett på akkurat det å se bra ut. 

Honeymoon tattoo fra Fort Worth

Noen skriver bare om barna sine, hva de finner på med dem, opp og nedturer for barna, hobby for barna, ja alt dreier seg om barna og det å være foreldre. Mye fremstilles som et glansbilde, og mange lesere tror nok disse bloggerne lever perfekte liv. Er det så interessant å lese om hvor mye bedre noen andre lever?

Ellers går det mye i mat og kosthold, og det liker vi jo, men ikke når alt skal være så forbanna sunt. Økologisk ditt og økologisk datt, uten fett her, uten karbohydrater der. Mange leser disse bloggene også, men lever de etter disse oppskriftene? Nei takk, gi meg heller bacon! 

Vil dere lese om det virkelige liv, med feit mat tilberedt på en av våre 7 griller, billig campingvogn, det lille huset vårt, bikkja, og generelt en helt vanlig hverdag hos folk som ikke bryr seg om å fremstå som perfekte? Da er nok denne bloggen noe for deg. Og synes du i tillegg vi fortjener en tur tilbake til Texas? Da er det bare å klikke innom bloggen hver dag, dele bloggen av og til, og les gjerne innleggene vi poster. Kanskje vi klarer å ligge på bloggtoppen lenge nok til å få tjent noen kroner! 

Fra sist tur i 2015 

#bloggtoppen #sminke #barn #utseende #kosthold #økologisk #texas #penger #enkelt

3 thoughts on “Nå kan du sende Doc og Dask til Texas!

  1. Jeg er etter fine familier som Adeler,Løvenbalk,Gyldenstierth og Bååt (som var varulv vel).
    Og jeg ble mobba av whitetrash folk på ungdomsskolen da.
    Fordi jeg er etter baroner og baronesser vel.
    (Noe sånt.)
    Og da jeg var på sinnsykehuset Blakstad, sa lege Johnsen og Senita det, at jeg egentlig var en redneck da.
    Men jeg overhørte bak frysedisken på Rimi Nylænde, at Rimi-Hagen bruker meg som noe slags drone.
    Og jeg er eldste sønn av eldste sønn.
    Så sånn er nok det.
    Noe sånt,
    Men men.

  2. Haha, fine deg 🙂
    Jeg blogger om barn og livet generelt men at jeg har det perfekte liv og et glans bilde?
    Absolutt ikke men jeg er der i mot meg og skriver det jeg tenker og mener og blir hetset deretter mange gangen men sånn er vel livet eller?

  3. nibarnsmamma: Nå snakker eg om topp 20, som for eksempel Sophie Elise, Martine Lunde, Mammatilmichelle, Krisssy, osv.. De som tjener penger på bloggen bare for utseende, kosthold og barn 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top