Lettkledde Lene – du er ikke alene!

De fleste har nå fått med seg at Høgskolen i Østfold ikke setter pris på kropp, at et menneske har bra kropp og til og med er så fornøyd med den at de velger å tjene litt ekstra på den. Det gjør nemlig Lene Antonsen, som også studerer til vernepleier her. Hun har bra kropp, ikke noe spinkelt tull, men en sunn og pen kvinnekropp som hun stiller på lettkledde shoots med. Ja eg kan si om en annen dame ser bra ut eller ikke, uten å være skeiv, alle kan se om et menneske er pent og sunt samme hvilket kjønn.

Hun har også en SMS tjeneste der man kan på en måte kjøpe bilder av henne, dette må ikke forveksles med prostitusjon! 

Dette vil ikke Høyskolen i Østfold ha noe av, og siden en elev i klassen til Lene har SLADRA (ja faktisk) så er saken oppe til vurdering, og Lene får svar i mai om hun får fortsette eller ikke. 

Er det virkelig slik at jenter som er velger selv å tjene litt ekstra utenfor A4 arket, ikke er god nok til å ta seg av andre mennesker? Er vi ikke forbi slike fordommer og tabu nå? Fordommer er primitivt! Eg og Doc støtter Lene fullt, og det tror eg nok de fleste eg kjenner også gjør også. Regner ikke med at et slikt stunt fra en misunnelig medelev klarer å stoppe Lene, for denne jenta har bein i nesa 😊

Eg har forresten selv stått lettkledd fremfor kamera til Lillefrekke flere ganger, men føler meg ikke noe mindre dyktig enn mine kolleger på min jobb av den grunn… 

Hadde en photoshoot på Toten i forbindelse med sesong 1 av Norske Rednecks. Der sto eg i bikini, assless chaps, boots og hatt, og “flørta” med kamera (så det så fint heter) til Jeanette Nyberg. Og hele seansen ble til og med foreviggjort av et TV team som fulgte både meg og fotografen. Det var jo bare gøy det da 😊 Eg hadde til og med hagle med, våpen uten bæretillatelse! Rart ikke noen har reagert på det…? Er jo virkelig i vinden dette med å henge seg opp i hva alle andre gjør, det går sport i å være misunnelig og fornærma for tida, og ikke minst å misforstå alt man leser. 

 

For å få håret så hvitt? Fudge fra Lyko 😊 

 

Nei tilbake til tema, ja det finnes altså lettkledde bilder av meg også.

En av shootene eg gjorde for Lillefrekke var i korsett og hotpants i studio med fotograf TON og sjefsfrekka Solveig. Det var jo någet ukomfortabelt der og da, men resultatet ble kult. Enda eg her var godt gift og 10 kg tyngre enn på forrige shoot. Eg er den eg er, og er stolt av meg selv, både med og uten klær 😊

 


 

Doc har også stått lettkledd fremfor kamera, så da har vi faktisk ikke så mye igjen å være flau over 😜

 


Alle bør være stolt av seg selv, og slutte å henge seg opp i alt mulig rart! Man ser nåla i naboens øye, men ikke bjelken i eget øye! ♥️ 

#photoshoot #bilder #lettkledd #modell #frekk 

11 thoughts on “Lettkledde Lene – du er ikke alene!

  1. Det var litt spesielt. Kan Høyskolen bry seg med hva en elev driver med på “privaten”? Kanskje lurt å sjekke med en jurist…. Lykke til!

  2. irenglede: Tror Lene har sjekket lovverket, det er forresten mye i media om dette i disse dager. Er jo sjukt hvor mye folk skal bry seg for tida..

  3. Du ser smashing ut 🙂 Er enig med deg i at vi bør holde oss for gode til å kommentere og henge oss opp i alt 🙂

  4. Du ser smashing ut 🙂 Er enig med deg i at vi bør holde oss for gode til å kommentere og henge oss opp i alt 🙂

  5. Ja reagerte på dette selv, at hun ikke kunne fortsette vernepleierutdannelsen pga bildene. Synes det var veldig spesielt! Flotte bilder av deg :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top