DOC SINE FEIL PÅ DO

Har du noen gang hatt det travelt på do og oppdaga litt for seint at ringen ikke lå nede? De fleste som er i forhold med mannfolk opplever nok det i ny og ne. Det er jo et velkjent problem at menn ikke legger ned verken ramme eller lokk når dem har skvetta fra seg. Men her i huset ligger det flere farer å lurer enn som så, mye kan gå galt i kampens hete.  


 

Doc er nemlig veldig flink å av og til legge ned begge deler etter en “privattime på mobil”. Ja av og til. Vi begge er jo slik anlagt at vi plutselig får trang til å spurte 12 meteren ut på badet for så å slenge skinka nedpå før det er for seint. Da er det steike kjedelig om lokket en dag ligger nede. Derfor har vi nå slutta å legge ned lokket. 

Sånn ellers glemmer han ofte å dra ned etter seg. Om eg har det travelt på morrakvisten og det blir liggende to porsjoner der, er det jo heller ikke helt bra. Kan jo gå tett. Nå har eg faktisk dokumentert dette fire morgener i forrige uke, så eg har bevis på at han ikke drar ned! Men hvem kan klandre han? Gutten står opp 4.30 for at folk i utkantstrøk skal få alt det rare dem bestiller på nettet, da går det gjerne litt fort. Eg har heller vent meg til å sjekke skåla før eg setter meg, i stedet for å klandre han. 

 

Et annet velkjent tema på do er dassrullen. Hvordan skal den egentlig henge? Her i huset blir vi nok aldri enige, om papiret skal henge inn eller ut fra veggen. Gubben har til og med laga elektrisk dasspapirsnurrer, den snur rullen med ett lite trykk. Har bare ikke montert den enda. Har forstått at dette er en diskusjon som kan ødelegge husefreden for veldig mange par, så eg har faktisk lest meg opp på dette spennende tema. 


Hva mener du er riktig?

 

Seth Wheeler satte nemlig patent på dagens type dorull i 1981 i New York, altså den med perforering slik at man kan rive av flak etter flak. På bilde fra patenten ser vi tydelig at rullen skal henge med den løse enden ut fra veggen. Så nå kan folk endelig slutte å krangle, det gjelder også deg Doc! 

 

BLOGGEN VÅR

#dolokk #doring #dass #dopapir #baderom #toalett #problem #løsninger 

2 thoughts on “DOC SINE FEIL PÅ DO

  1. A. på dorull! Ellers får jeg abstinenser av OCD eller noe sånt… men snur det kjapt “rett vei”. Trekke ned og skrubbe do, DET er en prosess jeg holder på å lære jenta mi, men ikke helt suksess på skrubbing enda 🙂 Går seg til 😀 og dolokk opp, men doringen kan man jo kjapt slenge ned selv. Mange kvinns tar i taket der ja 😉 haha, bra innlegg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top