Doc om Redneck

Får mange spørsmål om Hva er en Redneck. 

Tja ikke lett å si, men er helt klart mere enn bare fyll noe som mange i disse dager har fått inntrykk av, men klart han går jo ikke av veien for en sikkelig bygdefest med god musikk og musikk smaken er stort sett bred selv om jeg selv hører mest på country musikk. Ellers vil jeg vel si at en Redneck er som regel en praktisk person som gjerne hopper ut i nye prosjekter med sag, hammer og sveiseapparat der han titt og ofte feiler, men prøver bare på igjen på nytt he he he .

Rednecken går heller ikke av veien for å hjelpe andre uten å måtte ha noe igjen for det . Rednecken er vel kanskje over middels inntresert i ting som durer og bråker, litt jakt og bygdeliv. Mange tror også att Rednecken er lut fattig bor i skur og er urenslig he he he.

De fleste rednecks er helt vanlig og oppegående mennesker med godt hjerte og respekt for andre tror nok rednecken ikke er så opptatt av hva andre måtte si og mene . Som sagt er Rednecken stort sett som folk flest, tror også det lever en liten Redneck i oss alle 🤠🤠🤠nå er vogna pakket og klar for nok ei helg med UDS grilling, trivelige folk og god musikk med hilljacks 🤠🤠👍👍

– DOC

 

 

 

 

#redneck #norskerednecks #docogdask #bygdefolk #fest #hjelpsom #tvmax #tvnorge

4 thoughts on “Doc om Redneck

  1. Jeg forstår lite av dette. Men det jeg har forstått er at det må bety å være “sprø” hehehe. Jeg har hørt at dere er rasister, men det finnes ikke noe bevis for dette. Uansett så velger jeg å tro på at dette er tome ord. Jeg håper i alle fall at det ikke er tilfelle. Alkoholforbruket virker litt høyt etter min smak, men hver sin smak 🙂 Noen virker ustelte, så jeg kan egentlig skjønne tankegangen der. Ja om at noen ser på dette som urenslighet. Tenker da veldig på det paret som er en del på, hva de nå heter. De er gift med hverandre. Jeg følger litt med på MAX innimellom, men er ikke fast seer av Redneck…….

  2. due: det med rassisme er nok tomme ord ja vi koser oss masse med alle og en hver he he . Har du mulighet til sommeren burde du prøve å få kommet på hagefesten vår til sommeren og se hva vi mener der er det folk fra hele landet og ja faktisk alle verdens delene også ?????????????????? søk på hagefest hos Doc&Dask på Facebook og sjekk det ut hvelkommen skal du være hvis du velger å ta deg en tur ????????????

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top