Flink gutt!

I dag har eg stort sett bare surra rundt meg selv. Joda, fikk gjort det eg skulle på jobben, men sånn ellers. Når Doc ringte og ba meg handle med hjem fire ting, klarte eg bare å huske tre av de, og da for lite av noe i tillegg. 

På vei hjem i dag gadd eg ikke sette på firehjulsdrift heller, for eg trodde ikke den virka når den ikke lyste i dashbordet. Ble noen seilinger, men ikke verre enn at eg hadde kontroll. Vel hjemme, dog med litt lite varer, møtte Doc meg på trappa.

 

Da eg gikk inn møtte jo Tassen meg glad og fornøyd, så eg gikk tur med han mens Doc lagde mat. Må ærlig si at Crocs selv med pels, ikke er de beste vinterskoene. Det har jo snødd mer i dag, så nå ser eg i det minste langt ut på jordene her da, og slipper være redd for ulv og elg.

Inne i TV stua fikk eg nesten sjokk, det så veldig forandra ut. Det Doc hadde gjort her, var tre enkle grep. Malt ene veggen grå, fått opp nye gardiner, og satt nye pærer i den elektriske peisen på veggen. Det ble skikkelig pent her, nå er det faktisk bare gulvet i TV stua, så er vi ferdig med all den planlagte oppussinga. 

Deilig med alt som er gjort! Og Doc har vært flink gutt og gjort mye her i huset. Nå er det sofatid for #docogdask og Tassen!

Likte du gardinene? De fant vi //HER//

 

 

#gardiner #maling #interiør #stue #tvstue #oppussing #annonse 

8 thoughts on “Flink gutt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top