Lykkepiller!

I morges må eg ha vært gysla trøtt, for da eg sto og så ned på stemplingsuret på jobben fikk eg brått se et par joggesko under uret. Hva i alle dager? Var det ikke verneskoene eg hadde tatt på da? Nei, tydeligvis ikke. Eg som aldri har glemt så mye som en sjampo i gym’en engang, hvordan kan dette ha skjedd? Vel vel, det fikk bare gå, skulle ikke jobbe mer enn fire timer uansett.

Tomt, men fy så etterlengta der og da!

Hjemme var det tomt, bare Tassen som venta spent. Da var det bare å sette i gang mens eg hadde ro rundt meg. Som nevnt er det et lite party i helga, og vi vil naturligvis at alt skal være reint og se pent ut. Vaska først badet, tørka støv og klippa klørne til Tassen. Sistnevnte går som en lek, han er så utspekulert og vet han får noe godt etter hver fot, så han gir labb når eg kommer med klosaksa.

Nå kom gjengen hjem igjen, og de satte i gang ute og i garasjen. Da fikk eg tatt meg en dusj, vaska litt mer inne, og hengt opp klær. Så nå føler eg liksom mine plikter for dagen er utført, da var det jaggu på sin plass å ta en aldri så liten cider. Den var ubeskrivelig god! Og brått begynte gjestene å dukke opp.

Ei av mine beste lykkepiller!

Du vet sånne gjester som fungerer som lykkepiller, bare godt humør, store smil og ellers lykke. Er akkurat hva eg trenger, og du så godt det er med sånne venner! Og nå er jaggu flere smilefjes på vei! Denne helga blir bedre enn god, bare vet det! Du vet, sånne lykkelige fjes som bare vil alle godt, hva skulle man gjort uten sånne?

 

@docogdask

3 thoughts on “Lykkepiller!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top