Giveaway, spørrerunde og konkurranse

Bilde av oss tatt på Vinstra 2014 

Ser det er veldig pop når folk har litt konkurranser og sånt, liker folk å vinne litt artige ting? Og giveaways, der man gir ut diverse småting om folk liker og deler innlegg. Disse innleggene ser jo ganske så trivelige ut da. Spørrerunde har vi forresten selv prøvd noen ganger, og vi har svart på mange morsomme spørsmål. 

Men da lurer eg på, er disse tingene noe dere vil ha mer av? Nå er det jo planlagt noen konkurranser i vinter og vår (med store premier) på denne bloggen da, og det blir sikkert fler enn de som er planlagt. Men har leserne våre konkurranseinstinkt? Vil dere vinne samme hva premien blir? For vi kan ikke alltid ha store premier, noen ganger blir det koselige giveaways. 

Og så lurer eg på disse spørrerundene. Enkelte ganger får vi mange rare spørsmål, mens noen ganger får vi kanskje bare ett spørsmål, om vi vil bli med på pub en dag for eksempel. Det er uansett alltid like spennende å se hva folk lurer på, og vi svarer selvsagt etter beste evne. 

Dere kan jo spørre under her om dere vil, spør om hva som helst mellom himmel og jord. Er det noe dere er nysgjerrig på kanskje? Noe dere lurer på om Doc eller Dask? Kanskje det er noe dere lurer på fra tidligere innlegg, eller om ting som har skjedd i serien. Nå har dere muligheten til å få svar! Spør i vei 🙂

12 thoughts on “Giveaway, spørrerunde og konkurranse

  1. De fleste av det på Facebook er bare svindel da… Men folk svelger alt med søkk og snøre.. 😨

  2. Anne Berit Hansen: Ja, men nå var spørsmålet i hovedsak om dere lesere vil at vi skal legge ut flere konkurranser på akkurat denne bloggen 😉

  3. Hei.Lurer på noe ang serien.er det kamera folka som sier dere skal gjøre gale ting for å få seere eller sprenger/skyter dere alltid på sammenkomster?.

  4. Konkurranser er alltid gøy.
    Uansett premie eller oppmerksomhet er det gøy.
    Jeg har blant mye annet rart vunnet sånn lilla drakt han i Go’ morgen yoghurt har på seg. Han derre fyren Om inte du eter kommer jag å klusser til med din konsentrasjon 😂 Hva jeg skal med den? Aner ikke, men gøy å vinne.

  5. Hahah.
    For noen år siden sto det en pappfigur i butikken med han sulten, og en kropp med et hull til hodet. Så jeg fikk junior på 15 år til å ta bilde av meg med sulten og mitt ansikt i hullet.
    La ut på Instagram. Plutselig fikk jeg melding om at jeg hadde vunnet. 😂
    Visste ikke at det var konkurranse engang.
    Akkurat min type humor.
    Heter Torgerdatter på Instagram, og bildet ligger vel der fortsatt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top