Fornøyd med de nye puppene!

Før jul var det ei uke på Gran Canaria, med mye god mat og drikke. I jula ble det i hovedsak stillesittende etagilde fra ende til annen, så nå har det seg sånn at dette har satt sine spor. Endelig fyller eg ut D-cup og er egentlig godt fornøyd med det, men det har sine bakdeler.

Ja akkurat, bokstavlig talt bakdeler. For nå har nemlig også denne bakdelen min også vokst i jula, på lik linje med pupper, mage, lår osv. Er jo nogenlunde riktig proporsjonert da, bare litt mer enn ønskelig her og der. Hva om noen kunne funnet opp et slankemiddel som reduserte alt utenom puppene?

Joda, vet det finnes fettsuging, men det er for viderekomne, ikke de på min størrelse. Så stor nekter eg å tro at eg er, for det er bare snakk om noen få små kg mer enn normalen. Silikon finnes også, men så desperat er eg ikke. Nei, eg får vel enten være som eg er, eller gå ned både i bh og i bukse. Planen er uansett ett bittelite nyttårsforsett, nemlig å bli bedre kompis med stanga eg kjøpte på Unicorn Pole Studio. Styrketrening på den er uten tvil effektivt!

Om ikke eg blir mindre, vil eg i det minste bygge om det eg har. En liten ommøblering i kropp og sjel, så får bare puppene slå følge med fettprosenten på resten av kroppen. Så lenge Doc ikke sier noe er han vel fornøyd, eller?

 

6 thoughts on “Fornøyd med de nye puppene!

  1. Prisen for å ha ekte, store puppene er desverre større mage, rumpe og lår også 😉 For mange. Så da må man velge…. Jeg har bestemt meg for å beholde 2017 puppene, litt til i vertfall:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top