IKKE NOK MED RIBBEINSBRUDD…

Doc kom seg omsider til hektene i går, og han klarte å kjøre hjem fra Fluberg, noe eg var lykkelig over da vogna har sommerhjul. Bruddet hans er et av de øverste ribbeina under venstre armen, så han sliter med å løfte og bære ting. 

Vel hjemme måtte eg da bidra litt ekstra siden han hadde store smerter, så eg bar inn fra vogna det vi trengte av mat og toalettsaker. Og en sekk ved fikk eg i hus, så han bare kunne fyre opp og og slappe av. Ja litt snill må eg da være, siden eg trodde han bare overdrev i går morges.

Så kom det store dilemmaet, hvem skulle få æren av å tømme den nye flotte, svindyre, portapottien? Vi ble enige om at et samarbeid var på sin plass. Han fikk lirka den fra badet til døra, så skulle eg bære den inn derifra. 

Eg sto utafor vogna med en fot på hver side av trappa, for å slippe å bøye meg for langt ned. Tok et godt og sikkert tak i portapottien, løfta den, og tok et steg mot huset. Men det ble med det ene steget, for campingtrappa hadde vikla seg rundt foten min så det hele endte i et svalestup der eg landa oppå både dassen og trappa. 

Blå fra kneet til rista på venstre bein, måtte eg se slaget tapt. Etter noe banning og skriking måtte vi bære dassen sammen inn, haltende og klynkende begge to. Nå står den på badet klar til å tømmes, med knekt lokk, men den fryser i allefall ikke der da.

#camping #skade #ulykke #ribbein #blåveis #uhell #portapotti #rednecks #norskerednecks

6 thoughts on “IKKE NOK MED RIBBEINSBRUDD…

  1. En ulykke kommer skjelden alene sies det, bare å sette seg ned med folda hender så alle «gode» ting ikke blir 3 🙁 æsj. Håper du «bare» slo deg litt, og at dere om ikke alt for lenge er i full fart og vigør igjen :-)) God bedring begge to 🙂

  2. Er det mulig😝Synes jeg ser det 😵Ulykkesfugler begge to!God bedring til dere begge to🤕😘👍

  3. smell opp en stokk mellom to trær,som dere kan slenge ræva over. aldri mer dass tømming👍hehe god bedring begge to.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top