Vi drar i morgen!

Nei, ikke i dag heller kom eg meg på jobb. Livredd for et nytt oppbluss nå, og tanken på flere uker med jogurt og fosterstilling byr meg rett og slett imot. Grunnen til at eg venner meg til gluten igjen er at hvis eg går veldig lenge uten gluten kan eg utvikle intoleranse, så da er det lurt å ta det nå før det er for seint. Som det matvraket eg er orker eg ikke risikere å måtte utelukke så mye resten av livet om eg ikke må.

Vi gadd ikke spise frokost i dag da, Doc er ikke akkurat i kjempeform han heller, så matlysten er laber. Litt ut på dag fikk vi i oss noen ostesmørbrød, og middagen i dag ble så enkel som jordbær. Ingen ting slår norske jordbær altså, det er en vidunderlig smak av sommer. Og jo, vi har spist melon også, sånn piel de sapo, beste melonen!

Er så klar for å dra bort og senke skuldrene!

Har egentlig ikke gjort så mye i dag, bare fått ut resten i bilen. Nå er kjøleskapet og mathylla smekk full, og vi måtte til og med dedikere et eget skap til chips. Ja, pokker heller, vi skal kose oss på ferie vi! Eg har også stekt litt kjøttdeig sånn at matlagingen blir enklere i bobilen. Bytta litt om på jakker og sånn, fordi eg har ombestemt meg et par ganger.

Det eneste som gjenstår nå er toalettvesker og oss selv. En dusj kan også være lurt før avreise da, vil ikke starte ferien med å lukte dritt heller. Gud så deilig det blir å reise bort, slippe å ha noe som helst hengende over oss. Vi er absolutt helt klar på alle måter for å faktisk gi litt faen i verden og bare tenke på oss selv! God ferie til oss!

 

 

TikTok / Snap / Insta

8 thoughts on “Vi drar i morgen!

  1. Selv har vi campingvogn, men fant tidlig ut ar eget skap til chips er veldig praktisk 😉. God tur og god ferie 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top