Veldig spent på formen nå…

Doc hater varme på soverommet, så der står vifta på fullt, og i stedet for å ha dyna over seg krøller han den til ei pølse som han ligger og klomholder med nebb og klør. Skulle tro han i søvne vil holde også meg sval, for det er umulig å få tak i så mye som et hjørne til å ha over baken min. Måtte til slutt vekke han. Utover natta ble det jo litt kamp om dyna, og med den formen eg er i så ble det dårlig med søvn.

Gjorde godt denne!

Eneste som nytta i morges var fosterstilling, så eg kom meg ikke på jobb. Da passa det ypperlig at eg hadde time på Ahus i dag, hvor eg fikk den vanlige medisinen mot crohns. Er forresten ferdig med Jorveza nå etter seks uker, du husker kanskje den smeltetabletten som tok oppblusset i bringa, og i tillegg har eg begynt tilvenningen av gluten igjen. Merker at kvisene avtar, og at formen min er mer ustabil enn været. Heldigvis varer det bare noen dager.

Biologisk medisin gir ofte en boost, så i ettermiddag ble det litt handling til ferien. En snartur over grensa bar frukter. Med sommerens dieselpriser, må man spare inn litt på annet som brus, snus og festival-lesk. Kjøtt og evt grillmat kjøper vi uansett i Norge, må støtte bønda våre selv om det koster. Bommen var forresten nede, men der var heldigvis ingen toller å se.

Vel hjemme fikk vi varene på plass, og dum som eg er satte eg på en klesvask. Jepp, den måtte ganske riktig henges opp også, og da var boosten over. Hode var så pass på bærtur at da eg trodde eg var ferdig hadde eg bretta pent sammen ei full maskin med våte klær. På an igjen, men denne gangen hang eg klærne opp. Og nå sitter eg og lakker negler, bare glad det er et par dager ril vi reiser, for her er det mye utenfor.

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top