Da er man ikke mye våken!

Er det virkelig mulig? Altså de fleste har vel vert så trøtt at de har glemt ett eller annet på morgenen, eg har selv f.eks glemt matpakken et par ganger. Men da eg parkerte og gikk inn døra på jobb i dag var det noe som føltes feil. Da eg til min store forskrekkelse så ned, oppdaga eg at eg sto i hovedinngangen på lageret iført dette HER! Eg spør igjen, er det virkelig mulig å være så fjern på morgenen?

Nei dette var nok ikke rette fottøyet på lageret

Ja tydeligvis! På lageret er det påbudt med vernesko, så å prøve å jobbe i slippers er totalt uaktuelt. Eg løp opp i garderoben for å sjekke skapet mitt, har ikke brukt det på flere år, men hadde et håp om at det sto noen sko der. Jaggu! Der sto det et par stive og tunge vernesko fra 2011 og lyste mot meg, og eg kunne begynne å jobbe.

Som sagt stive og tunge, disse skoene var som å gå i slalåmstøvler, altså helt forferdelige! Det gikk ikke lenge før de rett og slett ble for ubehagelige, og eg er ikke den som klager på sånt vanligvis, men nå måtte andre tiltak til.

Var nok et tegn på at eg trengte nye, sålene i de gamle er jo knekt

Det var uansett lenge siden sist eg fikk nye sko på jobb, så eg bestemte meg for å forklare situasjonen for en leder. Fortalte også da at de gjenglemte skoene likevel var gamle og godt slitt. Lederen gjorde kort prosess og bestilte et par nye sko til meg, og det som faktisk gjør dette til en så kort prosess er at vi har blant annet verneutstyr på lageret her. Det tok ikke mer enn en time før eg igjen hadde gode sko og kunne jobbe videre!

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top