Ferie dag 16; Covidcation!

Etter den lange dagen i går var det godt med en noe roligere dag i dag. Vi sto opp til ferdig frokost, Jan hadde stekt egg og bacon. Luksus! Han skulle dra tidlig, så da takka vi pent for oss, pakka sammen vårt og dro videre selv. Vet ikke med Doc, men om det er greit å si, så er eg støl etter Trollpikken i går! Eg går som en cowboy. (Mønsteret på genseren min er fra Superselma, hvor inntektene går til kreftrammede barn)

Foruten noen driteturer med Tassen har eg sittet her siden kl 13, helt greit egentlig. 

Vel vel, turen gikk videre, over broer, i tunneler under sjøen, og med ferje. Og på veien så vi de tre sverdene i fjellet ved Stavanger. Da har du vel regna deg frem til omtrent hvor vi befinner oss? Sunnhordland er stedet nå. Planen var å rusle litt rundt i Skudeneshavn, for der skal det være mye fint å se. Om noen har tips til ting vi ikke bør gå glipp av der er det bare å skrike ut i kommentarfeltet under her.

Greit Doc og Tassen ikke er store gutta, men du hadde ikke klart å dra opp de sverdene du heller.

Men nå har formen tatt en vending her. Doc er blitt mye verre igjen, han hoster snart opp lungene sine stakkar. Eg har vært på bensinstasjonen rett over veien og hamstra halstabletter og brus til han. Selv er eg konstant slapp, trøtt og tungpusta. Redd dette blir såkalla long covid, nå er det jo lenge siden vi fikk vaksinedose nr tre. Vi har uansett bare slappa av i bilen i hele ettermiddag, så får vi se an formen i morgen, om vi i hele tatt orker å gå ut blant folk.

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

6 thoughts on “Ferie dag 16; Covidcation!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top