Fricamper med streng rasjonering!

Her på Godøya var det jaggu så fint at vi bare blei her. Dette er jo ei perle langt ut i havgapet, akkurat som eg ønska meg i ferien. Nå skal det nevnes at solnedgangen i går ikke akkurat var noe å skrive hjem om, for nøyaktig en time før den angitte solnedgangen kom skoddedisen og skyene og stjal hele showet.

Joda, pent var det, men hadde vært bedre skyfritt.

Vi ble fort enig i at vi skulle bli stående i dag, for vi måtte gi sola en ny sjanse til å imponere oss. Eneste problemet var at vi begynte å gå tom for diverse her. Med bare ei kvart flaske Pepsi max og én boks snus var det klart at vi måtte rasjonere litt. Doc har jo mye cola, så til nød kunne jo eg drukket det da.

I tillegg var det på tide med litt kroppsvask og hygiene. Joda, vi tar en kattevask hver dag, men innimellom må det rennende vann til. Doc mente det var på tide å teste dusjen i bobilen, så vi sjekka litt hvor tett dusjveggene var, og så gikk Doc først i dusjen. Da han kom ut som en ny mann tok også eg sjansen. Det ser ikke ut til å ha skapt noen lekkasje, så da vet vi at dusjen er brukandes.

Er virkelig pent utpå her!


Ellers måtte vi bevege litt på oss nå, kan ikke bare sitte å råtne bort i disse campingstolene hele ferien. Det får da være måte på stillesittende eting. Vi tok med Tassen og rusla bort til fyret for å titte litt, og du verden for en utsikt. Ja vi anbefaler virkelig Godøya og Alnes fyr, dette er hva eg kaller vakkert. Og det beste med fyret? Like nedenfor var det café, så eg fikk kjøpt en halvliter med Pepsi max, og kvelden er redda!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

4 thoughts on “Fricamper med streng rasjonering!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top