Ikke helt i form

Nå har eg prøvd å starte på dagens innlegg ei stund her, men det viser seg at vi ikke har gjort så mye spennende i dag. I går våkna eg i det minste med snus i nebbet. Lo litt av min egen sløvhet, og nynna på en svensktopp med litt omskrevet tekst «Leende snusbrune tenner, så brun kan dom aldri mer bli…» mens eg rusla ned på badet og pussa de. Vurderer å kjøpe denne HER, prøvd før og den fikser faktisk de snusbrune tenna.

Joda, dagen på jobb i går gikk greit den, mindre stress og sånn, men hadde en brennende hodepine. Etter jobben var eg innom holdbart på Jessheim og handla pinnekjøtt til 129 kr/kg, pluss mye annet som vi sikkert ikke trengte.

Video av seansen ligger på TikTok, og legges ut på insta og fb i morgen!

Vel hjemme var eg blitt så snørrete at eg bestemte meg for å ta en sånn hurtigtest, men da eg skjønte at pinnen skulle like langt inn i hjernen som den på testestasjonen stoppa alt. Eg klarte ikke, turte ikke, og måtte be Doc om hjelp. Han flirte lettere skadefro «selvsagt, bøy hode bak, så går dette heeelt fint», mens han kjørte den pinnen så langt inn at den nesten stakk ut i nakken. Det føltes i alle fall sånn. Etter tårene var tørka så vi bare én strek. Negativ! 

 I dag har vi slitt sofaen helt jevnt, ikke gjort annet enn måking, støvsuging, tilberedt mat og spist, like slappe begge to. Må ærlig si pinnekjøttet fra Holdbart kunne fint hatt mer smak, men alt i alt en god middag.

Bilde? Ha’kke tid, lukter løpetid av sporene!

Ellers kan vi meddele at Tassen har fått egen Instagram konto. Han bryr seg nok fint lite om den, for han stikker hver gang vi prøver å ta bilde av han. Akkurat som folk flest. Men vi prøver likevel, er visst blitt pop dette med pelsfluencere. Følger du han på @tassen_quality_dude får du ukentlige oppdateringer med hans sære personlighet, og vi skal prøve å poste daglig på story.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

3 thoughts on “Ikke helt i form

    1. Var bare pjusk, kan ikke engang kategoriseres som syk for oss kvinnfolk 😂 Men sånn er nå tida at vi må teste oss så fort vi nyser og er litt trøtt 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top