Min første demonstrasjon!

Søndager kunne vært så fine, hadde det ikke vært for at mandagen kommer hakk i hæl. Joda, trives godt på jobb, men vi begge synes det er kjedelig å bli så slitne. Det som gjør søndagen så toppers er at selv om vi ikke er så fryktelig religiøse så tar vi som oftest hviledagen for det den er, og hviler. Tror det ble en greie for at folk skulke ha en unnskyldning til å være fyllasyke en dag i uka før. Det er i alle fall ikke vi nå, for her har vi hatt hviledag siden kl 15 fredagen.

Etter gårsdagens innlegg skjønte eg at eg måtte ha formulert meg litt feil da ønskene om god bedring begynte å tikke inn her. Saken var bare at eg var litt pjusk. For en mann kan dette være kritisk, men man kan ikke kategorisere snørr og hodepine som sykdom for kvinnfolk. Nå i disse tider lønner det seg likevel å teste så fort en nyser, sånn for å unngå å eventuelt smitte noen som tåler mindre enn en selv. Testen var negativ, og snørr kan snytes, så ingen fare.

Har forresten vært ute og lekt i snøen med Tassen i dag da, sånn i hår om å bruke opp litt av den overdrevne energien hans. Da han satte seg ned midt på gårdsplassen tok eg det som et tegn på at han hadde fått nok, så vi gikk inn igjen. Men utspekulert som han er, han ville bare inn igjen til Doc. Ja, det er favoritten.

Vurderte å sette en Luciakrans på Doc for å ha kontroll på han i tilfelle skremming, men han satt så fredelig i sofaen.

Ellers har eg for første gang i mitt liv vært med på en demonstrasjon i dag, fra sofaen vel og merke. Denne gruppa HER på fb med over 100 000 medlemmer oppfordra hele Norge til å slå av hovedsikringen fra kl 18-18.15 i dag, for å se om det kunne gi noen reaksjoner. Om det hjelper eller ei vites ikke enda, men eg vil tro det uansett er bedre enn å klage i kommentarfelt på sosiale media. Synes til og med det var riktig så koselig med bare stearinlys og batterilys.

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top