Mye har skjedd denne uka

Tenkte å komme med en liten ukesrapport nå, for det er flere småting eg har glemt å nevne, og noen er kanskje nysgjerrig på hvordan ståa er med bivirkninger og diverse. Dette har jo vært ei kort og rar uke egentlig, starta med fri mandagen, og brå start tirsdagen. Gode nyheter for den hvite hest, som fikk litt å jobbe med. Ja altså doskåla.

Man blir jo litt slapp og giddalaus av å dra på jobb etter ferien, og nå som det i tillegg lysner og åpner for mer utetid, så gadd eg ikke mer puslespill. Siden eg ikke fant noen passende plate lempa eg det bare tilbake i esken, hvilket sikkert er tungvint om eg skal prøve igjen seinere. Men er det ikke greit med litt utfordring i tilfelle pandemien skal ødelegge enda en grå høst?

Pål og hans nye kamerat Gullars.

Videre kan eg meddele at Pål den hårfattige har flytta. Ikke langt nei, bare fra TV benk til en vinduskarm i spisestuen. Han var så utakknemlig, så nå håper eg litt sollys vil gjøre han godt. Og så har eg snart tatt livet av Gullars, en påskeplante eg var så dum og kjøpte. Tror det er en krysantemum, og aner ikke hva han krever enda, men vi prøver litt til. Kom gjerne med innspill i kommentarfelt under her.

Ellers har bivirkningene etter koronavaksina vedvart. En overveldende kvalme fortsetter å bre seg utover i kroppen, er kraftig svimmel og sliten. Sporadisk hodepine og en snodig stripete hevelse er også observert. Regner med det er påvirka av at crohnsen ikke var helt i lage i utganspunktet, så dette går seg nok til. Det vil uansett ikke hindre meg fra å ta dose to i mai.

Selvsagt hjemmelaga etter mors oppskrift!

Nå er det plutselig helg igjen her, og den skal virkelig nytes. Inspirert av en snap i går fra barndomsvenninna min Veronica, lagde eg blomkålsuppe i dag. Vet du hvor snadder det er med sprøstekt bacon? Helt topp, og grei mat til litt bivirkninger. God helg da godtfolk!

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top