Fordi vi fortjener det!

Det var ikke verre nei, alle bivirkningene er borte her. Nå er det jo faktisk noen som enda lurer på hvorfor eg fikk vaksina så tidlig, og noen mener til og med at eg ikke skulle hatt den. For det første; eg har forklart flere ganger hvorfor, og for det andre; det er ikke opp til noen andre enn fastlegen å avgjøre hvilken gruppe eg tilhører. 

Helg betyr Pepsi max her!

Med det sagt, nå er det dæven meg lørdagskvelden her! Denne kvelden har vi virkelig fortjent å nyte. Doc har vært ivrig ute, han har kappa resten av veden, rydda hekken, og ellers mye rydding og diverse ute.


Mens han og Tassen har kost seg ute i sola, har eg fått fred til å drive inne. Når man skal tørke støv, vaske og støvsuge er det veldig greit at ikke Tassepels og rusk fra Doc fyker rundt meg, så eg måtte også være effektiv og benytte tida godt!

Helg betyr også fulle godteskåler, sånn at hverdagsdietten er 100% forgjeves…!

Vi fikk gjort så og si alt vi ville. Da var belønningen en slags egenkomponert taco hvor vi fyller lefser med kjøtt, krydder og ost, bretter de dobbel og steiker de. Desserten var valgfri. Vi har tre typer is i fryseren, chips og godteri i fleng. Personlig valgte eg litt av alt pluss en irish. Og i morgen kommer svar på spørsmålsrunden, dere kan fortsatt spørre om ting både her og på alle sosiale medier med samme brukernavn som blogger.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

4 thoughts on “Fordi vi fortjener det!

  1. Altså, å ikke unne hverandre en vaksine er en merkelig holdning… Helge-dietten hørtes fabelaktig ut 😀 Dere er så kule å lese om <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top