Spm&svar april 21

Hvordan går det med dere?

Det går egentlig veldig greit, takk som spør. Vi er jo helt klart møkk lei av pandemi, og vi bor i  kommunen med de strengeste tiltakene og forskriftene siden september, det gjør jo noe med en. Men vi er glad vi har jobb og hverandre, selv om Doc sikkert er møkk lei dragen sin!

Går helt fint her vettu!

Kjenner dere noen forhandler av Forever?

Det er sikkert mulig, men vi handler ikke der selv. Forever, Oriflame, Keto, Mary Kay og lignende er hovedsaklig samme opplegget, privatpersoner selger det overprisa for å få noen kroner selv. Eg lurer jo litt på hvorfor ikke butikkene tar det inn.

Hvilke hudpleieprodukter bruker du?

Vet ikke om eg er rette person å spørre om dette, eg bruker bare en ansiktskrem, og den begynte en med ganske nylig. Antirynkekrem er jo bevist å ikke funke, for vi har tre hudlag, og kremen når aldri lenger enn ytterste hudlag, mens rynker dannes i innerste hudlag og bestemmes av gener. Men føler denne HER dekker litt overfladisk.

Hva bruker du på leppene av leppomade?

Overhode ingen ting. De få gangene eg har smurt noe på leppene har eg bare endt opp med å bli enda tørrere, så mitt absolutt beste råd er å unngå alt av lypsyler og leppomader. Er det ille kan du skrubbe leppene på kvelden med matolje og sukker, og smøre på litt rein vaselin før du legger deg. Men ikke gjør det for ofte.

Hvor gammel er dere og hunden?

Vi er hønngamle! Neida, reine skjære ungdommen her gitt, eg fylte 36 i mars, og Doc blir 50 i slutten av april! Tassen blir seks år i september, men han er nok den lateste av oss.

Egentlig veldig fornøyd med fargen på håret nå.

Hvordan får du håret så hvitt når du bare striper det?

Stripene er satt veldig tett med hette, og så sverger eg evig til denne HER! Eneste sølvsjampoen som faktisk tar gulskjær uten å koste skjorta. Dessuten ser det hvitere ut i sterkt lys, for det er jo ikke akkurat platina nå.

Hvilke type undertøy foretrekker du?

Her kjører vi komfort, så du ville nok blitt skuffa. En BH skal holde oppe, og ei truse skal være behagelig. Ikke noe mer hokus pokus enn det.

Hvilke bil er drømmebilen? Kunne dere begge tenke dere drømmebil hver for dere?

Hadde vært artig å ha en Raptor da, de er jo helt rå! Så skulle vi hatt en heva Bronco til offroadkjøring, kanskje en MX5 igjen, og Doc så faktisk på en original Granada i går. Selv kunne eg tenke meg en strøken 59 mod Amazon 122, helst rød eller skogsgrønn.

Var det vondt å få vaksine?

Nei, eg hadde bekymra meg helt forgjeves, var litt skeptisk før eg fikk den, men kjente faktisk ingen ting.

Er du ikke bekymra for å bli overvåka nå med vaksine og vaksinepasset som skal komme?

Hahaha nei på ingen måte! Er du bekymra for det må du kvitte deg med bankkonto, Internett, mobiltelefon, bil, adresse, og ellers alt som gjør deg levende. Eg klarer ikke å finne noe negativt med vaksinepass om eg tenker realistisk. Dessuten, hvem i alle dager skulle ha interesse av å vite når eg kjøper brød og dasspapir?

Nei, eg har ingen bekymringer mot vaksina, stoler mer på fagfolk enn Facebook.

Var sykdommen grunnen til at du fikk vaksinen tidlig?

Dette forklarte eg faktisk i innlegget om vaksina torsdagen. Det er kombinasjonen av en hjertefeil og den immunhemmende medisinen for crohns som gjør at eg er i risikogruppa. For en gangs skyld er det greit å ha hjertearytmi.

Hvorfor vil du jobbe et sted hvor du tilsynelatende bare teller ned timer til helg?

Vel, nå har dette skjedd én gang i år, og det var en nedtelling til påskeferie for moro skyld på snap, nettopp fordi mange hadde fri de tre dagene og tok det for gitt at «alle» hadde fri. Dessuten, om man ikke setter pris på noen fridager innimellom har man et trist liv. Synes faktisk synd på de som ikke liker fridager, for eg setter pris på både jobben og fritid.

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top