Doc til lege, eg fikk møkkajobb!

Kom meg på jobb i bra vettug tid i dag, men da eg skulle fylle kaffekoppen min ble eg godt forfjamsa. Hvor i huleste var sekken min? Den var sporløst borte, ikke i bilen heller. Eg hadde pokker meg glemt den hjemme i dag, og måtte ringe leieboeren så hun kunne sette lunsjen min tilbake i kjøleskapet. Det ble kjøpelunsj i dag.

Hjemme parkerte eg samtidig som Doc. Vanligvis er han hjemme litt før meg, men i dag har han vært både hos legen og innom sykehuset en tur. Han har nemlig pådratt seg en heftig betennelse i ryggen, og det tok litt tid å undersøke. Mens han satte fårikål på kok, lufta eg Tassen, og da vi satte oss i sofaen kom jaggu leieboeren hjem også. Og bare før du spør, link til Birkenstock sandalene mine HER, de er sjukt praktiske!

Bare å sette i gang og koble opp!

Da vi satt der kom vi til å tenke på at vi skal ut med bobilen igjen på torsdag, og dassen var enda ikke tømt etter sist tur. Doc begynte å flire rått, så rått at ryggen holdt på å ta knekken på han. Saken er den at nå som han sliter med ryggen kan ikke han drive å styre med dasstømming. Vi har fast tank på 60 liter, og siden vi ikke har bakketømming i nærheten må vi først tømme i en kassett, som vi kan tømme hjemme. Det måtte eg gjøre i dag, derav Doc’s latterkrampe.

Pokker for en eim da, det er 60 liter ekskrementer!

Eg har tømt portapotti før, men dette ble mer avansert. Her måtte det kobles og styres med ekstrarør, og det var tydeligvis så interessant at både Doc og leieboer sto parat med kamera, begge to klare i tilfelle dette skulle gå galt. Foruten den forferdelige sneken gikk det greit å få møkka over i kassetten, og det gikk for så vidt greit å tømme den i kummen her.

Her lukter det ikke akkurat noe bedre!

Det var ikke før eg skulle spyle kassetten at eg selv ble full i møkk, for strålen på hageslangen var for hard! Spruten sto utover buksa og genseren min. Så fort eg var ferdig gikk eg rett inn og bytta klær og vaska meg, med et smil om munnen etter en ørliten mestringsfølelse fordi eg ikke kasta opp. Klapp på egen skulder!

Like før eg brakk meg!
Det var her det gikk galt…

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top