Fyllesyk og vippefin

Den følelsen når man våkner onsdag morgen, en time for seint, og er fyllesyk som pokker uten å ha smakt noe festlig drikke. Bare å kaste seg rundt og frese på jobb i en bil med eksoslekkasje, lysende motorlampe og kokende kjølevann. Kjempemessig.

Dagen i dag føles som blåmandag, selv om det for meg er fredag på en måte. Ferie fra i dag ja. Det er litt sånn at alt går litt feil nå, og det passer dårlig. Men husker eg ikke feil, så sto begge bilene og ryggen min på stedet hvil før fjorårets fest også. Kanskje en del av tradisjonen?

Men tilbake til fyllesyken. Hofta mi har jo en lei tendens til å svikte, så eg tok en Paracet. Tar så sjelden reseptfrie legemiddel at eg nesten gikk i dørken av denne. Men likevel fortsatte smerten, så eg spedde på med en nobligan ut på kvelden. Da gikk det tåelig greit, men det er jo rød trekant, noe som virker som ei skikkelig fylla for meg.

Vel vel. Eg fikk da god søvn i natt da. Og etter en halvsvimete tur på jobb i dag går turen til fysioterapeut, for slik gidder eg ikke gå lenger. Må jo bli bra til helga, halting er ikke pent på fest. Dessuten skal eg jo pynte meg litt ekstra denne gangen. Skal til Sylvia og fikse vipper i ettermiddag. Det var forresten litt av et sammentreff, for Redneckfrue skal visst også pynte vippene i dag. Litt jålete må vi få være vel? Gjøre oss litt lekker for gubbene våre.

Mer om jåleri kommer nok en annen dag, må jo vise dere hva Sylvia får til. Skulle tro hun kunne trylle, for hun gir liv til øynene mine. Mannen hennes, VirrVarr, kan forresten trylle, men kanskje ikke med vipper…

Husk forresten på konkurransen vår! Den finner du HER! Du kan vinne billetter til denne festen vi driver å pynter oss til. Trekninga skjer ikke før i kveld, så du har enda god tid.

Bloggen Vår

Konkurransen

Legger ved før og etter bilde fra sist eg var hos Sylvia

#fyllesyk #medisin #hofte #pynt #svimmel #helse #kropp #vippeløft #øyevipper

4 thoughts on “Fyllesyk og vippefin

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top