VIPPER; EXTANTIONS vs LØFT

Det er ikke noen hemmelighet at vi damer liker å pynte oss av og til, noen mer enn andre. Selv synes eg det er greit å fikse vippene mine av og til, da eg har "usynlige" vipper med asiatisk fasong. Altså korte vipper som peker nedover. Da er gjerne det store spørsmålet; extentions eller løft med farge? Eg har prøvd begge deler.

Vippeteknikeren eg går til, Sylvia på Vippedilla Deluxe Neskollen, har flere kurs som er blant de aller beste. Hun er utrolig nøye og forsiktig, så det ikke skal være noe ubehag. Og ikke minst er hun perfeksjonist på resultatet, eg har aldri gått derfra misfornøyd. Hun legger vanlige extentions, volumvipper, vippeløft og farge, og hun vet nøyaktig hvilke type vipper, lengde og curl som passer hver kunde.

Min personlige favoritt er volumvipper på 9-11 mm, med c og d curl. Men nå er det jo også slik at mine vipper er små og tynne som spindelvev, så eg må variere for å ikke ødelegge. Derfor ble det vippeløft på meg i går. Vippene bøyes da oppover permanent så man får et mer våkent blikk, og det varer i 5-8 uker. Avhengig av din egen syklus på hvor ofte du gror nye vipper.

Eg bruker silikon curler i str small med mine "søte små" vipper. Man tar på et klister på silikon curlen og former vippene dine inntil den. Så tar man på selveste produktet som former vippene dine dette skal virke i 6 min. Fjerner deretter denne kremen /produktet og tar på produkt nr 2 som skal virke i 5 min. Fjerner , vasker og vips så har du vippe bøy.

Denne gangen var Sylvia litt nysgjerrig på å teste farge på mine vipper, så når bøyen satt, var det bare å sette i gang med nye pads og 6-7 minutter til på puten. Man vasker godt, tørker vippene så farger man de, ligger med farge i ca 5 -7 min. Fjerner fargemiddelet og vasker godt, åpner et øynene, og vips et nytt blikk. Fargen kan svi litt på øynene, men det er ikke farlig. Det et verst når man er ferdig og skal åpne øynene, da renner tårene skikkelig!

Om du lurer på noe er det bare å ta kontakt i Vippedilla Deluxe Neskollen. Der jobber Sylvia og Michelle, som begge to er veldig flinke.

Bloggen Vår

#skjønnhet #mote #vipper #øyner #blikk #lashes #øyevipper

2 thoughts on “VIPPER; EXTANTIONS vs LØFT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top