Helt naken

Kvelden kom brått på i dag, det har liksom gått i ett i helga selv om vi ikke har vært på vift. Har jo fått tatt huset skikkelig, fått orden på en bil, og sett til sammen fem episoder av Band of Bothers da. Men det er rart med det, når man endelig setter seg for å slappe av, så er klokka plutselig leggetid.. Vi har i allefall to kjørbare biler nå 💪🏼

 

Hadde tenkt å skrive noe spennende her i kveld, men eg sliter med å komme på noe å skrive om. Er tom for ideer i kveld. Det er litt rart, for nå etter snart to uker på blogging, der eg har fått ideer rett ut fra ingen ting, så ligger eg her nå uten noe. Føles helt naken. Hvor ble kreativiteten min av? 

Tenkte kanskje å skrive litt om hvem Doc og Dask er, for det kan jo sikker være interessant for noen. Men nå blir det jo bare surr, hvor skal man starte? Er jo så mye rart å fortelle om oss egentlig, men nå finner eg ikke ut hvordan bygge opp en setning engang. Het tomt. Helt nakent. 

 

Satser på at det hjelper med en god natts søvn, noen timer på jobben i morra, et realt angrep på kaffeautomaten, så kommer nok ideene svevende etter hvert 😊

 

Ha en strålende natt folks, nå skal Doc og Dask snorke om kapp til i morra 💤💤💤

2 thoughts on “Helt naken

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top