Billig treningstøy på Nelly!

Annonse

Etter min utblåsning i går ang kroppshysteriet, skulle en kanskje ikke tro eg trengte nytt og flott treningstøy. Nytt trenger eg fordi hvis eg skal holde ryggen i sjakk nytter det ikke med jeans på trening, ei heller er det noe sjakktrekk å stå og vaie med oksebjeller (kettlebell) i boots med lærsåle 😜 Flott kjøper eg fordi det faktisk er på tilbud.  

 

Nei man må ha treningstøy om det skal bli noe orden på denne ryggen, og da elsker eg å finne sånne tilbud som NELLY har nå! Det er så mye treningstøy på tilbud nå, at eg nesten ikke klarer helt å velge. Når eg var yngre sverga eg til Adidas pga det var mest behagelig, nå seinere har eg stort sett holdt meg til det billigste av det billigste. Men, så ser eg at det er en Adidas tights som er i min prisklasse, den koster bare 279kr 😜

 

Fant meg en fin topp og, den også på tilbud. Liker at det ikke er helt “pinn i kuskit” trangt, noen valker kan vi la være til fantasien tenker eg 😊 Denne koster nå bare 200kr, er luftig og ledig. Den er god til både kondis og styrke, så dette ser eg på som et røverkjøp 😊

 

Er ikke alltid eg finner noe som sitter greit til en billig penge, så når slikt tøy er på tilbud må man slå til 😊 Med dette skal nok ryggen bli bra igjen. Og nå synes eg selv at eg har vært så flink til å handle på tilbud, et sett til under 500 lappen, at eg fortjener belønning. Så da har eg funnet en Treningstopp i camo til den nette sum av 399. Er ikke akkurat realtree camo, men det beste eg kunne finne innpå hver. 

 

 

Annonselenke

Bloggen vår

Doc og Dask på FB

#trening #mote #annonse 

4 thoughts on “Billig treningstøy på Nelly!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top