Doesi; Sjarmen med tarmen

Gruer meg litt til diett, kommer til å savne mye inni her…

 

Ja nå har eg i bunn og grunn har steike gode muligheter i det siste til å skrive doesi, men eg har vært litt sliten og i ustand fra drøvelen og opp. Inspirasjonen er jo der, men det å sette sammen tankene blir verre. Dette er faktisk alt eg har klart på tre uker;

 

Slapp og sliten

Men med ny viten

Ting blir bedre 

Leger eg vil hedre

Selv om feilen ikke er liten

 

Betennelse i tarmen

Det mister fort sjarmen

Mageknip og kvalme

Kroppen begynner å falme

Holder ikke på varmen

 

Alvorlig er det ikke

Eg nekter å bikke

Kan leve med dette 

Inn i hverdagen flette

Får på plass en ny brikke

 

Starte ny diett

Det er ikke bare lett

Men det verste som kan skje

Eg fordøyer på en to tre

Og eg mister jo litt fett

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top