Elvis lever, så han på Kløfta i går!


I dag har eg ikke funnet på noe lurt å blogge om, for eg er sliten. Dagen i går gikk med ute i sola der eg forsøkte å hjelpe Doc med prosjektet vårt, innimellom alle pausene mine. Skuldra mi verker fortsatt, så det var jo ikke så altfor mye eg fikk gjort da. Og Elvis dukka opp på på Kløfta ut på kvelden.   

Naboen vår Linda kom innom en tur med Enya, bestevenninna til Tassen. Er jo viktig at de firbeinte får noen likesinnede å kommunisere med også, kan fort bli mye “NEI!” og “FY” ellers. Enya ville helst ligge rolig å passe på meg, for eg spiste banan, og Enya liker tydeligvis det.   

 

Ut på kvelden kom en annen nabo, Smeen, innom, for vi skulle avslutte dagen på Elvis showet TCE på Kløfta, med Tony Nilsson. Da var det jo bare å spyle av seg svetten etter alle pausene i sola, fjelge seg litt med TCB øredobber og Sun Studio skjorta, og jekke ei kald ei. Gubben tok på si Sun Studio skjorte også, for når passer det bedre inn enn på Elvis show? Gubben hadde jo ordna med både sjåfør og billetter, så alt lå til rette for en fabelaktig aften. 

Siden showet var på Kaffedilla ble det jo noen kaffekopper av slaget Irish Coffee. Vi planta oss godt ned i en sofa i bakerste hjørne og var klare for musikk. Med en forrykende åpningsmusikk kommer Elvis ut på gulvet og setter i gang med den råeste stemmen eg noensinne har hørt, det var helt rått! Eg og Doc var på Elvis show på Graceland, men Tony nailet det uten tvil mye bedre her på Kløfta! Det lirka og lurte i dansefoten, men pga skuldra mi måtte eg dessverre takke pent nei til de som bød meg opp. Ble sittende i sofaen hele kvelden, bortsett fra under røykepausene. 


 

Men tilbake til Elvis, eller Tony da. Det var så steike bra at eg bestemte meg for å fortelle han dette i ene pausen. Ble jo nesten litt starstruck, så eg presterte å skryte litt; “Hallayen Elvis, eg og gubben har vært i Memphis og sett huset ditt, var ikke så værst”. Hvem finner på å si det til en Elvis imitator? Jo Dask på en blanding av naproxen og Irish Coffee. Vel eg redda det i land med å le litt så alle trodde det var en spøk. Han så i allefall ikke på meg som en gal stalker, for eg fikk tatt en selfie med han da. Doc fikk selvsagt også selfie. Konserten var over rundt kl ett, og da sto sjåføren klar til å frakte oss hjem. Rett i seng. 

  
 

Det finnes mange dyktige Elvis imitatorer som ligner både i utseende og fakter, men den med mest lik stemme er uten tvil Tony Nilsson. Skal du ha noe show er det han du kontakter! Tony “Elvis” Nilsson kan kontaktes på [email protected] 

Våkna i dag dårlig som fy, så eg tror ikke eg tåler krem og brunsukker. Må være der det ligger. Ikke løfta en finger i dag til annet enn å dytte i meg nesten to poser potetgull og en pakke nudler, før nå i efta. Svigers har vært innom, og muttern slo på tråden i sta, og jaggu var Smeen en tur å hilsa på, så litt sosiale har vi da vært. Begynte å kvikne til litt ut på dagen, så eg har i det minste henta Take away på Gamle Nabo på Jessheim da. Som god kone er, må eg jo fikse mat til mannen. Nå er det avslapping og bikkjekos før ei ny uke innhenter oss. Jaggu ble det jo litt å skrive om likevel. Ha ei flott uke, og måtte værgudene fortsette den gode jobben 😊🌞

 

Bloggen vår

Tony’s nettside 

#elvis #elvisshow #elvisimitator #konsert #kaffedilla #irishcoffee

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top