Doc fikk tak i kodebrikka til nettbanken

Bilde av oss illustrerer lykken vi føler om dagene, selv om det er over to år siden bryllupet

 

Joda, vi deler på alt, og har felles økonomi som funker for oss. Men i dag fikk eg en artig tlf på jobben, fra Doc, han hadde ordna med julegave til oss begge. Han hadde ommøblert litt på kontoene våre og ordna med noe vi virkelig har ønska oss. Dette var noe han mente vi fortjener, og det kan eg virkelig si meg enig i! Nå er det vår tur til å nyte godt av noe, så det er helt innafor at vi begge har tilgang til kodebrikka. Hvem hva hvor gidder eg ikke si noe om enda, alt til sin tid!

I morgen skal eg jo inn på den berømte undersøkelsen på magen, og vi har grua oss litt til dette da. Vi har bestemt oss for å bare la det stå sin prøve, og kjøre på med drømmer og planer fremover. Vi har ho overtatt huset vi bor i, og fått pussa opp både kjøkken og bad. Vi har fått det riktig så flott her, og begynner å bli greit fornøyd. Eg har jo gått over til dagskift, og skal aldri mer jobbe skift *bankibordet*, så nå har eg og naboen tatt et fire ukers kurs på poledance. Du kan se resultatet //HER//

Doc og Rype har nå for eksempel starta med redneckarrangement, der dem skreddersyr redneck/western fester for folk. Det kan være utdrikkingslag, runde dager, bryllup, julebord, og ellers alle tenkelige typer lag. De har samarbeid med en linedance klubb for show, noen countryband, og de har matvogn og flere grillmuligheter for servering. Det kan du se mer av //HER//

Ellers blir det flere ting å glede seg til, som nå når eg skal drikke noe skvip for å forberede vrangen min på undersøkelse i morgen. Tenger vi stopper der. Ha en god lillelørdag, vi blogges!

Ja så glad er vi fortsatt i hverandre <3

#fremtid #huskjøp #julegave #oppussing #redneckarrangement #norskerednecks

4 thoughts on “Doc fikk tak i kodebrikka til nettbanken

  1. Drikk picoprep og la det fløde. Huff må gjøre sånn rett som det er da eg må ha årlige undersøkelser. Føler med deg masse

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top