Dagens outfit i Oslo

Hei og hopp godtfolk!

I dag har eg og naboen, Linda, hatt oss en bytur, vi har faktisk vært en liten tur i Oslo. Nei det var nok ikke noe shoppingrunde, ei heller pub til pub, nei det var den lenge frykta koloskopien. Det hele starta jo i går med tømming, da med mye mageknip og en ekstrem sultfølelse. I dag var eg så sulten at når eg duppa på sofaen, drømte eg noe helt utrolig rart. Eg drømte at Doc fant tonen med ei x-dame og at eg ga blaffen fordi eg hadde fått tak i ei brødskive. Da er man sulten da!!

Ellers fikk eg tatt meg en dusj da, og funnet frem klær eg mener passer for en slik tur til Oslo. Har turen helsemessige årsaker, da er jaggu joggebukse innafor. Dessuten var jo denne ny for noen uker siden, så den var verken flekkete eller hullete. Vet ikke mange tør å vise seg bant folk i slike klær, så derfor får dere her servert dagens outfit av meg.

Og ja, noe slankere etter dietter og tømming :p

Buksa er fra Europris og koster drøye hundrelappen, sitter som et skudd og matcher sofaen og TV’n i stua hjemme. T-skjota mi finnes bare i svært få eksemplarer. Bandet Hilljacks kjøpte to Camo skjorter i USA og fikk printa logoen sin på de, og det ble gave til Doc og meg på sist hagefest. Skikkelig moro, og det har virkelig blitt favorittskjorta mi. Ellers er hettejakken min også blant favorittene, denne fant eg på mellomlanding på JFK airport da Doc og eg var på bryllupsreise, det var litt kjølig på flyene, så eg raska med denne til 20 dollar i all hast.

  

Vel vel, Linda kom innom og henta meg litt før kl 15, fikk selvsagt se hva vi har gjort av oppussing, og kosa litt med bikkja. Så gikk turen videre til by’n. Vi har jo alltid noe å prate om, så turen gikk jo fort innover, uten feilkjøring og sånt til og med. Koloskopien gikk for så vidt greit, fikk dobbel dose beroligende, så eg hadde det veldig fint. De fant heldigvis ikke noe av det vi frykta mest, men tok en del prøver, og sendte meg ut med en ny innkalling om tre uker. Da får eg konkret svar, mens inntil da skal eg leve som vanlig. Det betyr eg kan spise normalt enn så lenge, og det var helt innafor å komme hjem til Doc som hadde laga pinnekjøtt med poteter og kålrotstappe til oss! Joda, fra tom mage til feit og sterk kost -> magevondt, men verdt det! Og som om ikke god mat var nok, så var et vennepar av oss på TV Norge i kveld på Norske Rotehjem, og du så fint de fikk det 🙂

Ha en strålende kveld videre, det skal eg! Vi blogges!

 

 

#koloskopi #outfit #dagensoutfit #bytur #oslo #helse #pinnekjøtt #nabo #venninne #

10 thoughts on “Dagens outfit i Oslo

  1. Det var gode nyheter, og buksa sitter jaggu som et skudd, og “eg ga blaffen fordi eg hadde fått tak i ei brødskive” var jaggu tidenes 🙂

  2. Kanskje litt for personlig, men har litt på følelsen at vi kanskje er i samme situasjon, og du svarer selvfølgelig ikke dersom du synes det blir for privat 😉 Men kan jeg spørre hva symptomene dine er, og hva de har sjekka etter? Jeg har vært møkkdårlig (bokstavelig talt) i straks ett år nå – jeg har vært så dårlig at jeg ikke merket at jeg var smittet av e.coli engang.. hehe. Etter matinntak så havner jeg direkte på dass med bøtte i fanget – er jeg heldig kommer det bare en vei. Veldig upraktisk, og jeg lever på proteindrikker for å klare meg på jobb, og fikk grint meg til en endoskopi i frykt av tarmkreft (arvelig i min familie), men fikk bare en brosjyre og beskjed om at jeg mest sannsynlig har irritabel tarm. Vel, jeg ble jo ikke akkurat frisk av det, og føler ikke den helt stemmer overens med at jeg kaster mye opp. Så lurte på om du kanskje kunne forklart litt mer utfyllende om hva slags symptomer du har og hva du har gjennomgått av undersøkelser, og om de har blitt noe klokere på hva det kan være? Jeg synes det er litt interessant å høre om andres erfaringer så jeg kanskje kan finne ut om det faktisk går an å bli bedre av det her eller ikke, om du skjønner 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top