LIKER DU TØRR HUMOR? Det gjør vi!

Vi har en veldig enkel type humor, den gode gamle uskyldige, ikke dagens overdrivelser. Dagens komikere sloss jo nærmest om å være mest mulig vulgær og helst rive ned masse møbler på veien, det klarer ikke eg å le av, det blir for anstrengt. Men vitser som er så tørre at du kan strø vei til månen med drøvvelen. Det er noe eg kan le godt av. Her får du et lite utvalg av ting eg kan le høyt av, og noe er skrevet litt om på. 

 

– Hører stadig vekk på nyhetene at folk slår hverandre med balltre. Hvilket tre vokser det egentlig baller på, og hvilke baller er det?


 

– Fikk meg noen nye venner i pinsen. Blir det pinsevenner da? 

 

– Doc kjøpte seg ny kortstokk, men trur du pokker meg ikke at 4 av dem var knekt!!

 

– Godt Doc ikke er høy, han kunne blitt spist av en hest…

 

– Han fortatter’n som skrev “Tørst”, heter ikke han Nesbø? Jo….

 

– Overtrekker man konto’n så blir det fort enden på VISA!!

 


Tørre ordspill 😂

 

– Hvis menn kan styre verden, hvorfor slutter de ikke da å bruke slips? Hvor intelligent er det egentlig å starte dagen med å knyte en løkke rundt sin egen hals?

 

– Hvis du føler deg udugelig, ubrukelig og deprimert, så husk på at du engang var den kjappeste sædcella av mange millioner… Så opp med humøret!!

 

– Alle trenger noe å tro på, eg tror eg skal ta meg en Jack!

 

– Tror nesten jeg må slutte med husarbeid asså..blir så innmari forbanna av det!! I dag endte det med at jeg banka teppet..

 

– Doc og Dask var på badet… Plutselig snubla Doc å slo hue i håndvasken så blodet spruta…. Først fikk Dask panikk… men så kom hu på at hu bare kunne ordne håret sitt ute i gangen…

 

– Svigerforeldrene til naboen kunne ikke få barn, derfor er han singel..

 

– Er mora til Pinocchio trebarnsmor?

 

– Vet du hva den ene tørrfisken sa til den andre? Nei. – Long time no sea.

 

– Hvorfor kan ikke fisken si tafatt når rekesalat?

 

– Hvor mange indianere er det plass til i et tre? En hel stamme. 

 

 

– Når Doc ikke får sove legger han seg på sengekanten så han kan falle i søvn. 

 

– Når to soldater går hånd i hånd, kalles de da leiesoldater?

 

– Var på parfymeriet og kjøpte meg en deodorant, damen spurte om hun skulle legge den i en pose. Takk,men jeg tar den under armen…..

 

– At exen blir autokorrekta til eksem, er helt OK. 

 

– Jeg var innom plantasjen i dag..men jeg skjønte ikke om jeg var på plantasjen eller Galtvort…for det var så sykt mange harry potter der..

 

– Hva synger “snikkeluren” til Doc når den ser Dask? You raise me up……

 


Og ja, selvsagt har vi litt rumpehumor da!
 

 

Hva er din favorittvits? Send den til meg, så kommer den med i neste vitseinnlegg (så lenge den tåler dagslys) 😉

Og hvordan er din type humor?

 

 

 

Bloggen vår

 

#vits #humor #tørrhumor 

9 thoughts on “LIKER DU TØRR HUMOR? Det gjør vi!

  1. Haha!! xD
    Ja, jo, jeg kan nok være noe tørr jeg også. Har en egen humor-kategori på Youtube-kanalen min som heter “Latterbua” som blant annet har en del tørre vitser, men også litt annen humor i tillegg.
    Hvis du vil så kan du jo ta en titt på denne her f.eks, og se om det er noe som faller i smak?:
    http://fullstendigkaos.blogg.no/1496637034_skremselspropaganda.html
    Håper forresten dere får en sexy fuktig, men ellers litt tør kveld! Okei, nå ble jeg plutselig kleinere her enn jeg tenkte å bli xD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top