BRYLLUPSDAG I DAG

Ingen skulle tro at hverken eg eller Doc noen gang skulle gifte seg. I alle fall ikke med hverandre! Han sa eg var flåsete, eg syntes han var et surrehue. Men ting skjedde, og Jack Daniels var hovedskyldige, og vi ble altså gift. Dette er jo to år siden i dag, så her er et lite dikt på bryllupsdagen vår. 

 

To år har gått 

Eg sto brud i camo så flott

For Doc, en stram kar

Ble fulgt opp av min staselige far

 

Tre dråper i mitt hår

Og strømpebånd på mitt lår

Lått og leven den dagen

En lykkens dag her i hagen

 

Til USA på bryllupsreise en tur

Det var en god kjærlighetskur

Mye var der å oppleve

Men i Lynchburg begynte vi å sleve

 

Jack Daniels destillery på omvisning 

Med smaksprøver sa det fort pling

Ellers så vi skikkelig kvegdrift

Og på CMA Nashville var vi på vift

 

 

Tilbake i Norge etter hvetebrødsdagene

Gikk det kast i kast i slagene

Festivaler og moro venta

En sommer vi så gjerne ville gjenta

 

Begge har blitt husvarm

Vi har vår helt egen sjarm

Koser oss dag og natt

Kjedsomhet gir oss bare fnatt

 

Til sist vil eg si til deg Doc

Av deg får eg aldri nok

I dag blir det grillmat i hagen

Gratulerer så mye med bryllupsdagen

 

 

 

Doc♥️Dask

23.05.15

 

 

 

Bloggen vår

 

 

#bryllup #bryllupsdag #bryllupsreise #usa #whiskey #kjærlighet #hvetebrødsdager #sjarm #brud #strømpebånd #festival #sommer

14 thoughts on “BRYLLUPSDAG I DAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top