Oppussing: Tak og vegger!

Når eg reiste på jobb i dag var de fleste veggplatene på plass etter i går kveld, og Doc skulle se om han fikk tatt resten av veggen samt begynt på taket før eg kom hjem. I løpet av arbeidsdagen fikk eg forresten beskjed av gubben om å kjøpe med hjem acryl, da var det veldig greit at vi hadde det på jobben så eg kunne legge inn ordre og få det med hjem.

 

Vel, eg slutta tidligere i dag, og når eg kom hjem var det jaggu bare to takplater igjen. De er nå også på plass. Veggene er eggehvit smartpanel, taket er helt enkle hvite takplater, og vi har kjøpt profilerte hvite lister. Alt dette er kjøpt på Byggmax Kløfta. 

 

Steike så dette har gått unna i dag da, Doc er bra effektiv. Det skulle vel bare mangle, gutten er jo snekker – og flink i sitt yrke. Eg observerer at han i dag har spist ett av rundstykkene eg kjøpte i går, og det er jo bra siden han ikke alltid er så flink å få i seg mat når han driver med noe. Nå har han pølser på kok igjen, litt næringsvett har han da. 

 

Nå driver vi å lister, og etterpå starter vi på gulvet. I går rakk jo heldigvis ikke Doc å handle gulv selv, så eg fikk være med å bestemme. Vi var på Coop obs og handla det, og begge er veldig fornøyd. Er dere nysgjerrige? Får vente til i morgen med å se det! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#oppussing #kjøkken #tak #takplate #vegg #smartpanel #lister #snekre #acryl #spikerpistol #tommestokk #redneck #norskerednecks

14 thoughts on “Oppussing: Tak og vegger!

  1. Jeg skulle egentlig si at dere er flinke, men…… så bor det en liten ramp i en krok i hjernen min som sa at jeg bare MÅTTE spørre… Er du så svær i kjeften at den må tettes igjen med acryl?!?!?
    😉 :-O 😉
    *løper skamfull ut igjen og håper på tilgivelse*
    Bildet formelig BA om en ramebemerkning. 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top