Så langt har vi kommet på kjøkkenet

Nå begynner det å ligne et kjøkken i allefall! Fått opp over halvparten av skapstammene, og er i god driv her. Må ærlig si det ser ut til å bli bra, på tross av stil, blod og tårer her! Ja for nå har eg butta i alt som er mulig å treffe med tærne. Oppvaskmaskin, bladet på stikksaga, kompressor og skapstammer har en tendens til å treffe venstre stortå. I tillegg knekker smådelene etter hvert som vi tar i de. Nå er vi egentlig bare lei og oppgitt, så eg slenger med masse bilder så dere kan se selv…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 thoughts on “Så langt har vi kommet på kjøkkenet

  1. Dette blir helt sikkert bra. Skal ta på meg oppgaven din om å bli fyllesyk i morgen jeg😉

  2. Ser omtrent ut som mengde benk jeg trenger.
    Blir det mange lapper for det??
    Hmmm, tror jeg må inn å leke litt på kjøkkenplanleggeren…

  3. I now. 😊 Har gått inn å lagt plan på IKEA planleggern nå. Et stykke nærmere iallefall👍🏻👍🏻👍🏻😂 Syntes det er overkommelig pris der faktisk… 👍🏻 men jeg er laaaang fra ferdig 😲😃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top