Halloweenfest ble etagilde

Da var denne helga over, og godt er det. Ikke misforstå meg, det var skikkelig gøy, men nå er det sofatid som gjelder. Vi har hatt halloweenfest med familie og gode venner, og det ble mye god mat og moro. 

Det skulle jo være fest lørdagen, men en dag er jo ikke nok for folk, så de fleste gadd ikke vente til lørdag. Onsdag kom foreldrene mine fra Vestlandet, torsdag kom “adoptert familie” fra Sørlandet, og fredag kom resten av gjengen. Da var det bra fullt her, og enda kom flere lørdagen. 

Fem bobiler, to vogner, og en buss på tunet, pluss at gjesterommet var booka. Flere som bor i nærheten kom i bil, og eg tror jaggu noen sov i bilene sine også. Fredagen fikk dere jo se litt fra, da spiste vi jo Smalahåve, link //HER// så nå kommer mer om lørdagen. 

Gjengen var jo sliten, men før formiddagen var passert hadde flere kommet i form. Eg jobba noen timer med å komme meg opp av en stol, så eg kunne dra meg i dusjen. Når dette endelig var overstått var de fleste i godt strøk, og det nærma seg mat igjen. Denne gangen hadde flere bidratt. Det var helt fersk hjortegryte fra Vestlandet, Anne-Lise og Hans hadde med elgsteik, og Doc hadde ei fleskeside. Kort fortalt var menyen svin på skogen som hadde elga, og det var fort hjort. 

Ellers var det fest og moro, mange fine antrekk og mange flotte folk. Eg vil takke alle som var her, for etter all oppussing og styr trengte vi akkurat dette. Vi har kosa oss veldig!

 

 

Rakk ikke ta bilde før andre servering

Redneck paraplydrink

Eg var Trailertrash 

Cato hadde tappekran i pattene

Og Forente Rednecks Norge stilte sterkt! Fikk ikke alle på bilde.

 

#halloween #fest #mat #venner #familie #hjort #elg #svin #gryte #vilt 

4 thoughts on “Halloweenfest ble etagilde

  1. Hei
    Tusen takk for at vi fikk komme, hadde det gøy. Kommer veldig gjerne tilbake. Var ikke veldig varmt og overnatte i bilen gitt

  2. Per Morten og Mona: Sov dere i bilen?? Huff, vi hadde faktisk ei ledig seng :p men den fikk TJ ut på kvelden 🙂 Takk for at dere kom 😉

  3. Godt å ha både venner og familie som kan være på samme festen! Så man slipper å ta to runder! Hehe! 😀 Ser da ut som at dere kosa dere! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top