God og dårlig ukestart på en gang

 

Mandag igjen, og så klart litt sliten i både kropp og hode etter helga. Nå har det stoppa seg litt her, og eg har fått skrivesperre. Det kommer liksom ikke ord naturlig i dag, har prøvd å starte på et innlegg sikkert ti ganger. Mye i hode om dagene, og smerter her og der styrer mye. 

Nei syting og klaging hjelper sjelden, så eg skal prøve å unngå det. Var på en undersøkelse i dag da, og etter noe tid på venterommet kunne vi konstatere at alle organer var friske. Det gjenstår bare den kjekkeste testen, koloskopi. Nei eg gleder meg ikke! Får vel bare stille med friskt mot og be pent om beroligende og bedøvelse, så kommer eg gjennom det også. 

I går kom forresten dattera til Doc hjem fra ferie, så svigers tok oss alle med ut på middag. Det ble kinamat, og vi spiste til vi var sprekkeferdige. Tonje hadde mye gøy å fortelle etter sin seks ukers tur på backpacking nedover i Europa. Og damene i familien til Doc har nå planlagt husmorferie til Paris neste år, da er det betryggende å vite at Tonje er godt bereist nedover der. Vi kan visst bare glede oss, så det er fint å ha noe å se frem til. 

Nå tenker eg det blir kvelden her, så dere får kose dere! Håper uka har starta bra hos alle sammen, vi blogges!

#husmorferie #paris #sliten #ferie #smerter #mage #koloskopi #undersøkelse #lege #organ #frisk #mandag #europa

10 thoughts on “God og dårlig ukestart på en gang

  1. Huff da, slik er det dessverre av og til 🙂 Håper på at uka blir bedre og bedre!

  2. Koloskopi… Haff… misunner deg ikke, been there, done that. Uten bedøvelse, konsa om å sjå innsia ta meg sjøl og puste….
    Klage hjelper sjelden ja. Som jeg pleier å svare når dagen er litt rævva. “Jeg kan jo ikke anna enn å klage, så da er jeg vel ganske så.frisk da”
    Om ikke anna så flirer folk litt av meg, og jeg flirer tilbake, og sånn var det med den saken.
    Hilse docen og lykke til med kolo’n. Bare de finner ut noe er det verdt det😊

  3. Huff ikke greit med alle disse sykehusbesøkene😢😢Får krysse fingra for at alt er i orden🙏🌸Sender en klem💜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top