Doc er hjemme igjen!

Det ble jo selvsagt ensomt hjemme i natt, med Doc på Ahus. Hvorfor han havna på akutten kan du lese //HER//, der skreiv eg også at Tassen har vært urolig. Ikke rart det når han og Doc er så gode venner som dem er. Da han fikk beskjeden at han kunne reise hjem, gikk det greit unna. 

På vei hjem stoppa vi og handla inn litt godt av mat, og kjapp tur innom mekonomen og kjøpte Dab adapter, siden patrioten ikke har USB og AUX uttak. Må jo ha lyd i bilen. Vel hjemme lagde vi viltgryte sammen. Doc hadde sett ei oppskrift på creme fraiche pakken han ville prøve. 

Doc skjærte opp sopp og en en indrefilet av svin og bruna det, mens eg skjærte opp rødløk og brokkoli. Han fortsatte med gryta mens eg rydda unna litt etterhvert. I stedet for brødskiver til, smurte eg noen lomper og rulla sammen. Koselig å ha gubben her igjen, selv om han er sliten og har sovet litt. 

Og så tenker vi litt på helsa; i stedet for vin til kokkene – JULESJOKOLADE! 

 

8 thoughts on “Doc er hjemme igjen!

  1. God bedring til doc,. Eg holdt nesten på å havne på akkutten sjøl tysdag,. Når norske rednecks blei bytta ut med nokre fløte pusa so jaga ei lærkule rundt på en stor grass plen 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top