Skulle gått til Specsavers…

Da traff hverdagen oss også, men heldigvis bare en dag før helga. Det dukka plutselig opp en tidlig morgen innimellom alle feriedager og helgedager, men det var helt greit å ta en tur på jobben da. Og så var det helt innafor å komme hjem til ferdig middag, fiskepinner a la Doc. 

Ellers gikk turen innom Brilleland i dag, siden eg måtte levere inn igjen de nye brillene. Det er jo ikke normalt at man ikke har vent seg til nye briller etter 4-5 dager…? Så her må det ha skjedd en feil. Brillene funka til skjerm, men ikke ellers, altså motsatt av hva de skulle. Det ble ny synstest i dag, og ganske så riktig var venstre glass feil. Satser på at brillene som kommer igjen om en ukes tid er brukandes til å kjøre bil med, og ikke bare sitte stille.

Ei kollega av meg hadde forresten også synstest i dag, på en annen Brillelandbutikk. Der var det en kunde som hadde fått linser med feil på, så det kan jo virke som det er normalt å gjøre feil her. Kanskje de ansatte skulle gått til Specsavers… Neida, hun som hjalp meg i dag var serviceinnstilt og flink, hun fant jo feilen da.

5 thoughts on “Skulle gått til Specsavers…

  1. Hmmmmm…..kanskje jeg også har fått feil linser da siden jeg snart er blind som en flaggermus….eller var det alderen som satte sine spor….nei, satser på feil hos brilleland jeg:-))

  2. Jeg har to par briller som skal være helt like, et par til jobb og et par til hjemmebruk. men de kjennes helt forskjellige når jeg bruker dem.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top