Sjalusidrama i heimen….

Det sies at litt sjalusi er sunt i et forhold, men hva når det ikke er i forholdet med mannen sjalusien oppstår? Det er nemlig bikkja som lager sjalusidrama i heimen vår! Tassen, en vaskeekte pappagutt så til de grader. Tassen vil gjerne forklare dette selv:

Hei! Hei! Hei! Her er eg! Ser du meg? Det er eg som er Tassen, klø meg på rompa da! At eg er en mittelspitz betyr visst at eg er vimsete, altfor glad i mat, og noen ganger full i tull. Eg digger fattern, han er bare best. Eg digger han så mye at eg tror muttern har blitt sjalu på hele greia.. Men han er jo best da. Det er ikke det at eg misliker muttern, eg klarer jo ikke styre min begeistring når hun kommer hjem fra jobben. Da møter eg hun i døra, og så er hun bare nødt til å klø meg over alt i 5 minutter før hun får kle av seg. Hun er kul hun. Men fattern er kulere. 

Fattern er ikke like mye borte som muttern, han har mer tid til å klø meg og leke med meg. Av og til er vi ute hele dagen, og eg hjelper han med å skru bil og sånn. Og det er fattern som blir med ut og tisser når vi står opp, ja vi stopper på de samme stedene og tisser samtidig hver morgen. Fattern som gir mest godbiter og. Eg får til og med smake på maten hans av og til, men ikke så ofte når muttern ser på, for da får både eg og pappa kjeft… 

Ikke alltid eg forstår hvorfor muttern er så streng, hun sier hun vil mitt beste, men det er jo så kjedelig. Da ender det med at eg bare holder meg unna henne. Legger meg heller på fanget til pappa. En gang i campingvogna var eg litt fornærma på muttern, så når hun ropte at eg måtte komme og legge meg ga eg blaffen. Når pappa la seg klarte eg ikke å styre meg, da hoppa eg opp i senga uten å ta fart til og med. Så la eg meg på kanten der med fattern sånn at muttern akkurat ikke rakk bort til å kose med pelsen min. Tror hun ble litt sur, hun snudde bare ræva til, slapp en sur en, og sovna. Derfor tror eg muttern kanskje er småsjalu på meg og fattern.

Blir hos pappa eg…

 

Fikk pølse på senga av pappa på camping i sommer! 

 

Men vi har våre øyeblikk, eg og muttern, når ikke fattern ser på…

 

#mittelspitz #hund #sjalusi #kjæledyr #bikkje #utspekulert #bitch 

15 thoughts on “Sjalusidrama i heimen….

  1. Herlig 😀fortsett med kose stunder du og muttern tassen når fattern ikke ser 😂
    God helg i snøværet 😀

  2. He he. Søt vinkling. Potebarnet mitt må klare seg uten sånne valg, for hun har bare meg. Men hun vet å sjarmere matmor så hun får viljen sin. <3
    Ha en fin dag! :)))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top